מערכת COL | יום י"ד אדר א ה׳תשע״ט 19.02.2019

הישיבה קטנה במלאכווקא: לא 'סת"ם' שיעור

חידוד קולומוסים ופתיתי שלווה מתוקה חברו להם לגישה חינוכית חדשה ישנה • ישיבה קטנה תות"ל מאלאכווקע, מביאה את הגישה הזו צעד אחד קדימה, כשבמסגרת תכנית הלימודים הישיבתית, מתקיימים בישיבה שיעורי הלכה למעשה בתחומים שונים כמו סת"ם, שעטנז, כשרות ועוד עם מומחים אורחים • כל הפרטים
הישיבה קטנה במלאכווקא: לא 'סת
עבודת החינוך דורשת בטיבה התחדשות מתמדת, מול הדורות המתחדשים צריכים להתחדש הכלים והדרכים בהם יקנו התלמידים תורה ומידות טובות. באוצר מכתביו והתייחסויותיו הרבות של הרבי נשיא דורנו, בכתב ובעל פה לנושא החינוך, בולטת הדרישה לחבר את הלימוד בזמנינו, עם ההלכה למעשה, עם ההוראה לפועל – 'המעשה הוא העיקר'.

ישיבה קטנה תות"ל מאלאכווקע, מביאה את הגישה הזו צעד אחד קדימה, כשבמסגרת תכנית הלימודים הישיבתית - לבד מהסדר הישיבתי הרגיל של לימודי חסידות, גמרא והלכה, מתקיימים בישיבה שיעורי הלכה למעשה בתחומים שונים כמו סת"ם, שעטנז, כשרות ועוד עם מומחים אורחים.

בשיעורים אלו, ניתנת לתלמידים הזדמנות לחוות בעצמם את היישום המעשי של החומרים הנלמדים בדרך ייחודית ומרתקת.

ההשפעה של שיעורי ההלכה הללו, משנה את כל הגישה של התלמידים ללימוד בכלל ולגמרא בפרט, מעיד ראש הישיבה הרב רפאל דובוב – התלמידים מתחברים ללימוד מהחלק המעשי שלהם, מבינים את הדברים בעומק אחר לחלוטין, ובד בבד מפתחים חשיבה יצירתית מתוך החיבור לנלמד.

שיעורי ההלכה, הם חלק מעבודה המתמדת על הנגשת הלימוד המתבצעת בישיבה במלאכווקע, יחד עם לימוד אישי המאפשרת לכל תלמיד להצליח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.