מערכת COL | יום י"ג אדר א ה׳תשע״ט 18.02.2019

רבני קונגרס 'פיקוח-נפש' נפגשו עם שגרירת גרמניה בישראל

ראשי קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש', המאגד כ-400 מרבני ישראל החתומים על איסור מסירת שטחי ישראל לנכרים, הגיעו למפגש ממושך עם שגרירת גרמניה בישראל, הגב' סוזנה ואזום-ריינר, כאשר הם מסבירים לה את דעת ההלכה ואת פסק-הדין, וקוראים לה להעביר לממשלת גרמניה ולראשי האיחוד האירופי את המסר החד והברור • ומה הייתה תגובתה? • לכתבה המלאה
רבני קונגרס 'פיקוח-נפש' נפגשו עם שגרירת גרמניה בישראל
רבני 'פיקוח נפש', ארכיון COL
כמנהגם לכל אורך ימות השנה, בין בעת בחירות ובין לא, ממשיכים ראשי קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש', המאגד כ-400 מרבני ישראל החתומים על איסור מסירת שטחי ישראל לנכרים, להפגש עם מדינאים רבים מהארץ ומהעולם, ואינם חדלים לרגע אחד להזהיר ולהתריע ולזעוק את זעקת הסכנה לעם ישראל.

משלחת של ראשי הקונגרס, בראשות הרב יוסף גרליצקי רב מרכז ת"א, הרב אברהם שרייבר רב היישוב שבי שומרון, והרב ירמיה כהן, ראש אבות בתי הדין באירופה ובירושלים, הגיעו למפגש ממושך עם שגרירת גרמניה בישראל, הגב' סוזנה ואזום-ריינר, כאשר הם מסבירים לה את דעת ההלכה ואת פסק-הדין, וקוראים לה להעביר לממשלת גרמניה ולראשי האיחוד האירופי את המסר החד והברור של רבני ישראל – כל מו"מ על מסירת שטחי ישראל הוא סכנה נוראה לתושבי ישראל ולתושבי כל האיזור, ולעולם לא יביא לשלום.

השגרירה הודתה כי מעולם לא הובא לידיעתה עמדת התורה והרבנים בישראל בנושא זה, והמליצה להביא את הדברים לידיעת דעת הקהל העולמית. על טענתה שאין מדינתה מתערבת בנושא, אך יש לתת את הדעת גם על דרישת הפלסטינים למדינה עצמאית, ענה לה הרב יוסף גרליצקי שגם בגרמניה ישנם מליוני מוסלמים, ואיש אינו מעלה על דעתו להעניק להם שם אוטונומיה משלהם.

הרב ירמיה הכהן הראה לשגרירה ממצאים ארכיאולוגיים מקוריים המוכיחים למעלה מכל ספק את עובדת היות ארץ ישראל כולה שייכת לעם ישראל מלפני אלפי שנים, כאשר אין כלל מקום לשאלה וויכוח בנושא, והרב שרייבר סיפר על היכרותו הקרובה עם ערביי ישראל עוד מתקופת היותו רב בגוש-קטיף קודם ההתנתקות, כאשר ברור שרובם כלל אינם רוצים לחיות תחת שלטון פלסטיני.

השגרירה גילתה התעניינות רבה בדברים והבטיחה להעבירם לגורמים הבכירים בממשלת גרמניה. השגרירה ואנשי צוותה הביעו את התרשמותם מכך שהרבנים אינם מזהים עצמם עם מפלגה כלשהי או עם גוף פוליטי כלשהי, ודבריהם נאמרים אך ורק לפי תורת ישראל, מתוך דאגה כנה לשלום העם היושב בציון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.