מערכת COL | יום י"ג אדר א ה׳תשע״ט 18.02.2019

מרגש: יוזמה עולמית תכנס לספר אחד את כל ה"מנחם-מענדל"

לקראת יובל ה-25 לג' תמוז, יוצא לדרך מיזם בינלאומי מרגש "ואלה שמות – מנחם מענדל", שמטרתו לאגד את כל מי שנקרא בשם המיוחד "מנחם מענדל" אחרי ג' תמוז תשנ"ד על שמו ולזכרו של הרבי • אלפי השמות והתמונות של אלו הנושאים בגאון שם קדוש זה, ירוכזו בספר-אלבום מפואר שייצא לאור לקראת ג' תמוז ה'תשע"ט • קוראים לכם "מנחם מענדל", או שקראתם לבנכם בשם זה? מזל טוב! אתם מוזמנים להזין את הפרטים באתר המיוחד • מי עומד מאחורי המיזם? כל הפרטים על המיזם המפתיע המאחד והסוחף • לסיפור המלא
מרגש: יוזמה עולמית תכנס לספר אחד את כל ה

לקראת יובל העשרים וחמש לג' תמוז, יצא לדרך בימים אלו מיזם בינלאומי מרגש בשם "ואלה שמות – מנחם מענדל", שמטרתו לאגד את כל מי שנקרא בשם המיוחד "מנחם מענדל" על שמו ולזכרו של הרבי.

לפני כשלושים שנה הופיע ספר-אלבום בשם "כל ימי חייה" שיצא לאור ע"י ארגון נשי ובנות חב"ד בארצות הברית, לקראת יום השנה השני לפטירתה של הרבנית הצדקנית מרת חי' מושקא ע"ה שניאורסאהן רעייתו של הרבי, שם נאספו שמות ותמונות של אלו שנקראו על שמה, עריכת האלבום והוצאתו לאור לוותה במענות של הרבי, וגרמה לו נחת רוח רב.

המיזם הנוכחי מבוסס על הרעיון ההוא, ומטרתו להוציא לאור ספר-אלבום רב הכמות והאיכות, בו ייאספו השמות והתמונות של כל מי שנקרא על שמו של הרבי בעשרים וחמש השנים האחרונות.

אתר אינטרנט שנבנה במיוחד עבור המיזם המאחד והמרגש, עלה לאוויר בשבוע האחרון, ובו יכול כל מי שקרוי "מנחם מענדל", או מי שהעניק לבנו שם זה (חלקו או במלואו), להזין את הפרטים האישיים, שם ומקום מגורים, לצרף תמונה, וכן באם יש איזה סיפור מיוחד, מופת מרגש, מאחורי הלידה של ה'מנחם מענדל', לשתף את פרטיו. ההצטרפות למיזם פתוחה בפני כל עם ישראל, ואינה כרוכה בתשלום או בעמלה כלשהי.

אלפי השמות והתמונות של אלו הנושאים בגאון שם קדוש זה, ירוכזו בספר-אלבום מפואר, שיודפס לקראת יום ההילולא ה-25 בג' תמוז ה'תשע"ט, ויופץ ברחבי העולם. מיותר לציין כי לא ייעשה שימוש אחר בשמות ובכתובות, בתמונות או בסיפורים שייאספו במסגרת מיזם זה, מלבד לאלבום המיוחד, מתנת קודש לרבי.

מאחורי המיזם עומד ועד נרחב של שלוחים "אור וחום ההתקשרות" הפועל במסגרת "איגוד השלוחים" בו חברים מספר שלוחים ראשיים של הרבי בארצות הברית. הארגון נוסד בשנת ה'תשמ"ז בעידודו של הרבי, על מנת ליזום פרויקטים שונים לכבודה של תנועת חב"ד ליובאוויטש.

לכניסה לאתר המיזם – לחצו כאן
www.ourrebbesname.com

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.