מערכת COL | יום י"ב אדר א ה׳תשע״ט 17.02.2019

"יבואו טהורים": מסיבת חומש בתלמוד תורה חב"ד חדרה • תיעוד

מאות הורים תלמידים ובני משפחה התאספו נרגשים באולם 'אשכול פיס' לחגיגת החומש לילדי תלמוד תורה חב"ד חדרה שנחגג ברוב פאר והדר • נציג ההורים הרב ירין קילנסקי הודה על ההשקעה המיוחדת בתלמידים והעלה על נס את הייחודיות שבחינוך חב"ד • לכתבה המלאה
מאות הורים תלמידים ובני משפחה התאספו נרגשים באולם 'אשכול פיס' לחגיגת החומש לילדי תלמוד תורה חב"ד שנחגג ברוב פאר והדר.

התלמידים הצעירים ישבו על במה מוגבהת עטורים כתרים ולבושים מיוחדים, כל אחד בתורו הכריז פסוק ממאמרי חז"ל ומאחל להוריו שיהי' להם נחת יהודי חסידי ממנו.

אווירת קדושה וציפייה שררה באולם בשעה שהמנחה הדגול הרב אריאל כורש הכריז: עכשיו מתכוננים אנו ללמוד בפעם הראשונה בחיינו פסוקים מהחומש, והפסוקים המתאימים ביותר לילדים קדושים הם פסוקים מפ' ויקרא "יבואו טהורים ויעסקו בטהורים" שמדברת על קרבנות קדושים.

התלמידים במקהלה נעמדו לאמירת משניות בע"פ ומיד לאחר מכן התחילו ללמוד את החומש כשהמחנך הרב יאיר ברנשטיין אומר שורה והתלמידים אחריו. דמעות של שמחה עמדו בעיני ההורים והסבים בראותם את התרגשות הילדים בפתיחת לימוד החומש.

מנהל התלמוד תורה הרב מ"מ סטזגובסקי דיבר על קול צלצולי הפעמונים בבגדי הכהן הגדול, לעשות 'רעש' מענייני הקדושה, כך כל ילד יהודי צריך להרעיש ברעש של לימוד תורה וקיום מצוות, וההורים מצידם צריכים להעניק לילדים אהבה וחיבה באופן של התפעלות מכל מעשה טוב שקיימו.

הרב יוחנן בוטמן שליח הרבי ויו"ר מוסדות חינוך חב"ד בעיר חדרה דיבר על הגאווה היהודית המודגשת בחודש אדר, ואיחל שנרווה מהתלמידים היקרים הרבה נחת יהודי חסידי.

הרב קלונימוס קופצ'יק שליח הרבי ויו"ר חב"ד חדרה בירך את הנוכחים ודיבר על מעלת החינוך הכשר על טהרת הקודש.

נציג ההורים הרב ירין קילנסקי הודה על ההשקעה המיוחדת בתלמידים והעלה על נס את הייחודיות שבחינוך חב"ד, לסיום ניגן ניגון חסידי עתיק על כלי מיוחד בשם 'סנטור'.

בסיום החגיגה קבלו הילדים את חומש בראשית המיוחל בעטיפה מהודרת. החגיגה הסתיימה בריקוד חסידי של הורים כשילדיהם על כתפיהם שרים "אשרינו מה טוב חלקנו" כשבלב כולם בוקעת תפילה לרבון עולם שיה"ר שנזכה לראות נחת חסידי יהודי אמיתי מילדינו.

תודה וברכה מיוחדת לגב' חדוה סולימאן וגב' שרית כרמונה על ההשקעה הגדולה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.