מערכת COL | יום י' אדר א ה׳תשע״ט 15.02.2019

משפחת פרקש הנציחה את בתם המיוחדת - רבקה ע"ה • תיעוד

אמש (חמישי), נערכה בירושלים חגיגה גדולה של הכנסת ספר תורה לרגל היארצייט הראשון של רבקה פרקש ע"ה, בתו של הפוסק החב"די מירושלים הרב יקותיאל פרקש, רב ומו"צ בירושלים • ר' דודי פרקש שארגן את האירוע, ניצח על חלוקת הכיבודים באמירת ההקפות • לכתבה המלאה וגלריה
משפחת פרקש הנציחה את בתם המיוחדת - רבקה ע
צילום: מענדי קורנט
אמש (חמישי), נערכה בירושלים חגיגה גדולה של הכנסת ספר תורה לרגל היארצייט הראשון של רבקה פרקש ע"ה, בתו של הפוסק החב"די מירושלים הרב יקותיאל פרקש, רב ומו"צ בירושלים עיה"ק ת"ו ומח"ס 'טהרה כהלכה' ו'שבת כהלכה'.

מעמד סיום כתיבת אותיות ספר התורה נערך בביתו של הרב פרקש בירושלים, שם הגיעו לכבד את המשפחה רבני חב"ד, שלוחים מרחבי תבל, רבנים חשובים, אישי ציבור ונציגים ממגוון חסידויות וארגונים מוכרים.

לאחר סיום כתיבת האותיות, בתהלוכה גדולה ומכובדת צעדו מתוך שמחה של מצווה מאות מתושבי ירושלים והאורחים שבאו מרחבי ארץ הקודש והעולם, אל עבר בית כנסת 'לוי יצחק' בשיכון חב"ד, לשם נכנס הספר החדש.

בעת היכנס ספר התורה החדש אחוז בידיו של הרב פרקש אל היכל בית הכנסת, קידם את מאות הרוקדים הזמר והקלידן החב"די ר' זבולון נתנוב שהרקיד את הקהל במהלך ההקפות וריקודי השמחה, כשבין הרוקדים בלטו הבחורים מישיבת חב"ד 'תורת אמת' בירושלים.

ר' דודי פרקש שארגן את האירוע לע"נ אחותו רבקה ע"ה, ניצח על חלוקת הכיבודים באמירת ההקפות.

לאחר שעה ארוכה של ריקודי שמחה לכבודה של תורה, משפחה וחברים צעדו אל עבר אולם אירועים ברחוב סמוך, שם נערכה סעודת מצווה מפוארת אליה הוזמנו רבנים ואורחים חשובים לשאת דברי ברכה לרגל המאורע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.