מערכת COL | יום ח' אדר א ה׳תשע״ט 13.02.2019

אחרי שבוע בחצרות קודשנו: טיסת 'הפנסאים' נחתה בנתב"ג

אחרי כמעט שבוע של התעלות בחצרות קודשנו, חזרו אמש (שלישי) בשעת ערב שבעים נערי הבר מצווה שהשתתפו במסע הפנסאים, לארץ הקודש • ההורים המרוגשים המתינו להם בשדה התעופה, וקיבלו אותם בשירת 'טייערע ברידער' סוחפת • ואיך מסכמים המארגנים את המסע? • לסיפור המלא, וידאו, תמונות
אחרי שבוע בחצרות קודשנו: טיסת 'הפנסאים' נחתה בנתב


שלמה מן, COL

מסע של כמעט שבוע בחצרות קודשנו, נחתם אמש בשדה התעופה נתב"ג, כששבעים נערי בר המצווה נחתו יחד עם המשפיעים ואנשי הצוות בארץ הקודש, אחרי חניית ביניים קצרה ברומא.
לאורך ימי המסע, שהחל ביום רביעי שעבר, השתטחו הנערים באהל הק', למדו בבית חיינו, התוועדו רבות, וערכו שלל סיורים בשכונת קראון הייטס. זו השנה השנייה ברציפות שמסע מסוג שכזה נערך.

במכתב נרגש שנשלח עם סיום המסע להורי הנערים, כתבו המארגנים:

משפחה יקרה ואהובה! משפחת טיסת הפנסאים - חתני הבר מצווה שנסעו לחסות בצילו של כבוד קדושת אדוננו מורנו ורבינו - תודה לכם על הזכות המופלאה, שנתתם לי, ולכל אחד מהצוות, להיות יחד אתכם אצל הרבי, כקבוצה אחת, בקשר עם שנת הבר מצווה שלכם.

ריגשתם אותנו בהנהגתכם המיוחדת לאורך כל הדרך, בחן המיוחד שיש לכל אחד מכם, בהכנה שערך כל אחד לקראת הנסיעה המרגשת, בחיבור ובאהבת אחים שלכם זה עם זה, בתפילה הרצינית ב770, בזאל הקטן ובזאל הגדול, בהכנה לכניסה לאהל הקדוש, הלימוד בחיות ובהתעניינות, לראות אתכם נכנסים ליחידות באהל הקדוש... אין מילים... מנחה בבית של הרבי, שחרית בחדרו הקדוש...

ה'ביחד' בארוחות ובסתם הליכה משותפת ברחובות שכונת המלך.. ההתוועדויות החסידיות בהן השתתפתם, שעות על גבי שעות, ממש כמו בחורים גדולים... ההחלטות החזקות שקבלתם ממש ליד האהל... אין ילדים כאלה בכל העולם! ילדים? 'תמימים'!

שתדעו לכם, שאני וכל הצוות למדנו גם מכם בלי סוף! נדבקנו ברצינות הזו, והאמת.. קצת קינאנו במה שיש לכם.. הלוואי שגם לנו היו עורכים כזו נסיעה לרבי!

בוודאי תודו מעומק הלב להורים שנתנו לכם את הזכות - להשתתף בקבוצה הזו! אשרינו מה טוב חלקנו ומה נעים גורלנו ומה יפה ירושתנו שזכינו להימנות על קבוצת נסיעת הבר מצוות!

והעיקר - שניקח את כל מה שקיבלנו מהרבי אל תוכנו, אל החיים שלנו, אל הבית שלנו, אל הכיתה, לכל מקום אליו נגיע! נזכור ונחיה את הרגעים אצל הרבי, נקיים את ההחלטות, נהיה בקשר עם הרבי באמצעות כתיבה אליו מידי פעם, ונקרין את האור הזה אל כל סביבתנו.

ובקרוב ממש, נתראה שוב יחד עם הרבי בגשמיות ולמטה מעשרה טפחים בגאולה האמיתית והשלימה, נאו מיד ממש!

*
הורים יקרים, תודה גדולה על ההערכה לאורך כל הדרך... ובעיקר - על גודל הזכות, שתזכו להרבה נחת חסידי אמיתי!

*

צפו בוידאו משדה התעופה, רגע לפני שיוצאים אל אולם קבלת הפנים:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.