מערכת COL | יום ז' אדר א ה׳תשע״ט 12.02.2019

אברכי כולל הוראה חב"ד בקריית גת נבחנו בהצלחה

בשבוע שעבר התקיים מאורע של שמחה ב"כולל הוראה חב"ד - שערי גאולה" בעיר קריית גת לאחר שאברכי הכולל עמדו בכור המבחן אצל הרבנים החשובים המרא דאתרא וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב משה הבלין והרב גדליה ריזל רב קהילת חסידי סלונים ומחשובי רבני הקריה החרדית • לסיפור המלא
אברכי כולל הוראה חב
בשבוע שעבר התקיים מאורע של שמחה ב"כולל הוראה חב"ד - שערי גאולה" בעיר קריית גת לאחר שאברכי הכולל: ה"ה נתנאל עוקבי, ה"ה חנני'ה יוסף יצחק כהן, ה"ה מנחם מענדל טרבניק, ה"ה שמואל דייטש וה"ה אלעזר גדסי.

עמדו בכור המבחן אצל הרבנים החשובים המרא דאתרא וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב משה הבלין והרה"ג גדלי'ה ריזל רב קהילת חסידי סלונים ומחשובי רבני הקריה החרדית על כל הלכות נדה שבחלק יורה דעה מן דברי הגמ' והראשונים עד לפסקי הפוסקים בני זמנינו הלכה למעשה.

ראש הכולל הרב מאיר מאירי מספר:

תכונה רבה מורגשת אצל אברכי הכולל שייגעים בלימוד ההלכות הצריכות מתוך התפתחות דיונים סוערים על סברות הפוסקים בני זמנינו וכ"ז לאחר שעברו בהצטיינות את המבחן ברבנות הראשית במועד אב האחרון על הלכות אלו יחד עם שימוש ת"ח שעושים האברכים אצל הרה"ג גדלי'ה ריזל. מטרת המבחן הייתה בכדי להוריד את דברי הפוסקים הראשונים והאחרונים במציאות הסבוכה של ימינו על כל פרטיה.

הרבנים המרא דאתרא הרב משה הבלין והרב גדלי'ה ריזל הביעו את התפעלותם מרמת הבקיאות של האברכים בהלכות הנ"ל ושיבחו את רבני הכולל על רמת ואיכות הלימוד הגבוהה.

ממשיך ומספר ראש הכולל הרה"ג מאיר מאירי: לאחר בחינות ברבנות הראשית - היכל שלמה על הלכות שבת, שמחות, מקוואות והלכות נדה עומד מחזור זה של הכולל לקראת סיום הבחינות הנצרכות ע"מ לקבל תעודת יורה יורה וכושר לכהן כרבני שכונה בארצנו הק'.

הכולל קיבל תנופה חדשה בשנים האחרונות הודות לסיוע שניתן לכולל ע"י קרן מרומים והעומדים בראשם וע"כ תודתנו נתונה להם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.