מערכת COL | יום ה' אדר א ה׳תשע״ט 10.02.2019

מנכ"ל מד"א למתנדבים בכפר חב"ד: "אתם חוד החנית שלנו"

באירוע שהתקיים לעשרות מתנדבי מד"א-הצלה בכפר חב"ד והמושבים הסמוכים, נכחו ראשי מגן דוד אדום לישראל שנשאו דברים ושיבחו את פעילות המתנדבים • במהלך האירוע הייחודי סקרו בפני המתנדבים את הטכנולוגיה החדשה של מד"א, תוך שהתייחסו באופן נרחב לסוגיות ההלכתיות הכרוכות בה • מנכ"ל מד"א, מר אלי בין: אנחנו עושים הכול כדי שמקרי החירום יגיעו באופן מידי תוך שמירה על מקצועיות ללא פשרות • לסיפור המלא
מנכ
בהמשך לסדרת מפגשים שנערכו בין מנכ"ל מגן דוד אדום לישראל, מר אלי בין, לבין עשרות ארגוני ההצלה החרדיים, התקיים אירוע נרחב למתנדבים במד"א הצלה כפר חב"ד. באירוע נכחו ראשי ובכירי מד"א, פרמדיקים ועשרות מתנדבים מהמרחב. ראשי מד"א שיבחו את פעילות המתנדבים וציינו את החשיבות הרבה שיש להיענות שלהם במקרי חירום רפואיים. בהיותו אירוע בעל חשיבות רבה, השתתפו בו כל מתנדבי מד"א-הצלה מאזור כפר חב"ד והמושבים.

בדברים שנשא מנכ"ל מד"א, מר אלי בין, הוא מנה את ההישגים הרבים של מד"א-הצלה וציין את החשיבות בפעילות השגרתית שלהם בהצלת חיים. "אתם חוד החנית שלנו", הוא אמר. "אנו עושים הכול כדי להבטיח שמקרי החירום יגיעו במהירות ובאופן מידי תוך שאנו פועלים במקצועיות רבה וללא פשרות. במהלך הפעילות השגרתית הוכחתם לא אחת עד כמה הצלת חיי אדם מהווה חלק בלתי נפרד מכם. אנחנו, מצדנו, נמשיך ללוות אתכם ולהעניק את מה שכולנו זקוקים לו עבור הצלת חיים. אתם חלק מעשרים ארגוני הצלה וחירום הפועלים תחת מד"א ועושים עבודת קודש".

בדבריו התייחס מנכ"ל מד"א לאמבולנסים החדשים ואמר כי מד"א תוסיף להביא ארצה עשרות אמבולנסים מדי שנה. "הדבר היחיד שעומד לנגד עינינו זה הצלת חיי אדם. להרחיב את האפשרויות ולהגדיל את ההיקפים של ההצלה".

לצדו נכחו באירוע גם סמנכ"ל המבצעים במד"א גיל מושקוביץ ,מנהל המרחב אפי בר וסגן מנהל המרחב זיו קליינברט. הפרמדיק מפקח רפואי במרחב איילון, אופיר שיש העניק השתלמות בהחייאה למתנדבים שנכחו באירוע. במהלך ההשתלמות שנמסרה כאמור על ידי הפרמדיק אופיר שיש, למדו המתנדבים את השינויים האחרונים בהחייאה ורעננו את דפוסי הפעולה הקיימים.
לצד הנאומים וההדרכות המקצועיות, במהלך האירוע הושקו גם 2 זוגות אופניים של מד"א עבור המתנדבים. האופניים משמשים רוכבים במקרי חירום ומאפשרים גישה למקומות שכלים אחרים מתקשים בהם. השימוש באופני-הצלה רווח בשנים האחרונות כחלק מהכנסת הרגלי הצלת החיים לשגרה היומיומית.

במפגש נידונו נושאים שונים שכללו את ההיבטים ההלכתיים סביב היישומון החדש של מד"א, שגם הוא, כמו יתר הפעילות, נועד לשמש את המתנדבים בדרכם להציל חיי אדם. במקביל להתייחסות הנרחבת לסוגיות ההלכתיות הכרוכות ביישומון, תמ"ג עידו רוזנבלט שטח את הנושאים הטכנולוגיים הקשורים להפעלה בפני הנוכחים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.