מערכת COL | יום ג' אדר א ה׳תשע״ט 08.02.2019

רצח מזעזע בירושלים: אורי אנסבכר בת ה-19, הי"ד

הותר לפרסום: אורי אנסבכר בת ה-19 הי"ד מתקוע היא הצעירה שנרצחה באכזריות בירושלים • הוריה של אורי, הרב גדי ונעמה, פרסמו הודעה: "נשמה קדושה" • צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה • דיווח מלא
רצח מזעזע בירושלים: אורי אנסבכר בת ה-19, הי
צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום כי הצעירה שגופתה נמצאה בעין יעל שבירושלים אמש, היא אורי אנסבכר הי"ד בת ה-19 מתקוע. אורי הייתה בת שירות לאומי ביעלים, מרכז לטיפול בנוער ביער עמק רפאים בירושלים.

הוריה של אורי, הרב גדי ונעמה, פרסמו הודעה: "נשמה קדושה מבקשת משמעות בעלת נפש רגישה לכל אדם ויצור, ורצון אינסופי לתיקון העולם בטוב".

הלוויתה נערכת היום (שישי) בשעה 13:30 בישוב תקוע.

השר אריה דרעי אמר כי "יחד עם כל עם ישראל אני חש זעזוע וכאב גדול מול המעשה הנפשע של רצח הנערה אורי אנסבכר ז״ל. אורי, כשמה כן היא, היתה מאירה לכולם במעשי חסד ואכפתיות. שולח תנחומים כנים למשפחת אנסבכר ולישוב תקוע כולו. יהי זכרה ברוך".

יו"ר הבית היהודי, רפי פרץ: "הרצח אמש בירושלים מזעזע את הלב ואת הנפש. ליבי עם הוריה, משפחתה וחבריה של אורי הי"ד. סומך את ידי ומחזק את כוחות הביטחון שיביאו למעצרם של הרוצחים השפלים ולמיצוי הדין עימם. 'ארץ אל תכסי דמם'".

אבל כבד ביישוב תקוע לאחר היוודע הבשורה הקשה.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: "תנחומינו למשפחה, לישוב תקוע ולגוש עציון כולו. אין מילים שיוכלו לנחמם אחרי רצח כה מחריד. אנו פונים אל המשטרה, כוחות הבטחון וכל מקבלי ההחלטות ודורשים למצות את הדין עם אותם רוצחים בני עוולה".

צו איסור פרסום הוטל על פרט מפרטי החקירה. גם הבוקר נמשכת החקירה וכוחות משטרה ומז"פ הגיעו באור יום לשטח לחיפוש ממצאים נוספים מהזירה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.