מערכת COL | יום ב' אדר א ה׳תשע״ט 07.02.2019

10 שנים לפרויקט 'שער-העיר': "הדיירים קיבלו טופס 4"

כעשור לאחר שקבוצת הרכישה של שכונת 'שער-העיר' הסמוכה לשכונת חב"ד בלוד יצאה לדרכה, היום (ה') בשעה טובה, קיבלו חלק מדיירי הפרויקט (5 בניינים) טופס 4 המאשר את האיכלוס בדירות • היזם, ר' שבתאי קטש, מחסידי חב"ד בעיר ל-COL: "מודה לדיירים שנתנו בי אמון להוביל את הפרויקט ולהגיע לדירת חלומותיהם, בדרך של קבוצת רכישה" • לסיפור המלא
10 שנים לפרויקט 'שער-העיר':
הטופס המיוחל בידי קטש; צילום: שניאור שיף, ארכיון COL

מאת: כתב COL

כעשור לאחר שקבוצת הרכישה של שכונת 'שער-העיר' הסמוכה לשכונת חב"ד בלוד יצאה לדרכה, היום (ה') בשעה טובה, קיבלו חלק מדיירי הפרויקט (5 בניינים) טופס 4 המאשר את האיכלוס בדירות.

את הדירות לא קיבלו כל משתתפי הפרויקט, אלא התושבים של שלב א' וב'. מדובר ב-120 דיירים. השאר, שלב ג', 144 דיירים ב-6 בניינים נוספים אמורים להתאכלס עד חג הפסח.

היזם, ר' שבתאי קטש, מחסידי חב"ד בעיר אמר ל-COL: "אני שמח לבשר כי ברגעים אלו קיבלתי לידי את טפסי 4 עבור הבניינים הראשונים בפרויקט שער העיר בלוד.

"אני מבקש להודות לה' ולהודות לדיירים שנתנו בי אמון להוביל את הפרויקט ולהגיע לדירת חלומותיהם, בדרך של קבוצת רכישה"

קטש התייחס לשנים הרבות שעברו מאז החלו לעלות על הקרקע וציין: "אני יודע שהיו קשיים בלתי צפוים בדרך, אולם בהרבה נחישות ובסייעתה דשמיא הצלחנו יחד להתגבר על כל המכשולים ולמרות הכל לנצח, ואף בימים אלה עמלים אנשי המקצוע לסיים את שלב ג' בפרויקט עם 6 בניינים נוספים.

"אני מבקש להודות למי שלווה אותי מקצועית לאורך כל הדרך, ליועצים המשפטים עו"ד גבי תבור ועו"ד איציק הראל ולכל אחד ואחת מחברי הוועד היקרים ובמיוחד לאנשי משרדי מיכאל & מיכאל וחברת הפיקוח ברדוגו שנתנו מזמנם ימים ולילות במסירות ובנחישות תודה לכולם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.