מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשע״ט 05.02.2019

"ידעתי שמשהו לא כשורה": משגיח הכשרות הציל את חיי הבוס

אריה פרקש הוא מתנדב מד"א שמציל את חייהם של אנשים רבים בכל בחודש, אך את האירוע בו הציל את מעסיקו האישי הוא לא ישכח • פרקש: "ידעתי שמשהו לא כשורה ברגע שעניתי לטלפון ממנו. אני שמח שהידע שלי עזר לי להציל את יצחק" • לכתבה המלאה
אריה פרקש הוא משגיח כשרות שעובד במסעדה בחולון ומתנדב מד"א פעיל מאוד שמוזנק במהלך יום עבודתו לקריאות רבות עם אמבולנס כונן ומציל את חייהם של אנשים רבים בכל בחודש.

בחודש שעבר, כשהיה אריה בדרכו לעבודה הוא קיבל טלפון מהבוס שלו, יצחק פולידאן, שאמר לו כי הוא לא חש בטוב. לאחר תשאול טלפוני מהיר, הבין אריה כי יצחק עובר אירוע לבבי חריף. אריה דיווח למוקד מד"א על מנת להזניק ניידת טיפול נמרץ ויצא מיד למקום עם האמבולנס שאיתו מתנדב.
 
עם הגעתו לאירוע ביצע בדיקות רפואיות ראשוניות והעניק טיפול תרופתי ליצחק, הבוס שלו. ניידת טיפול נמרץ של מד"א בראשות הפראמדיקית ערין כבהא שהמשיכה את הטיפול הרפואי מציל החיים ופינתה את איציק לבית החולים איכילוב תוך תיאום עם יחידת הלב בבית חולים שם עבר צנתור ומצבו התייצב.

***
 
חובש רפואת חירום במד"א אריה פרקש: "אני מכיר את יצחק שנים רבות וברגע ששמעתי את הקול שלו בטלפון ידעתי שמשהו לא כשורה. אני שמח שבעזרת הידע והניסיון שלי עזרתי ליצחק. בכל יום כשאני רואה אותו על הרגלים ללא נזק בליבו אני מתרגש מחדש".
 
יצחק פולידאן: "מיד כשלא חשתי בטוב צלצלתי לאריה כי ידעתי שהוא הכתובת הטובה והמקצועית ביותר. אני רוצה להודות לו מקרב ליבי, לפראמדיקית ערין ולד"ר מעיין מבית החולים איכילוב, שילוב של שלושה מלאכים שמגיעים כל אחד ממגזר שונה והמכנה המשותף של שלושתם הוא הצלת חיים הובילו לכך שיצאתי מהאירוע בשלום."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.