מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשע״ט 04.02.2019

מענה הרבי אודות התנצחות עם המיסיונרים ● כתי"ק

"שיתרחק מן כל ויכוחים בעניינים כהנ”ל, כי אין לדבר סוף ובמילא מבזבזים הזמן ללא כל תועלת כי רוב אלו הדורשים להתווכח אתם הוא לא מפני שמחפשים את האמת כו’" ● למענה המלא>>
מענה הרבי אודות התנצחות עם המיסיונרים ● כתי


תוכן המענה

"שיתרחק מן כל ויכוחים בעניינים כהנ”ל, כי אין לדבר סוף ובמילא מבזבזים הזמן ללא כל תועלת כי רוב אלו הדורשים להתווכח אתם הוא לא מפני שמחפשים את האמת כו’. ואחת הראיות שעניינם ללמוד טכניקה ולמה מערבים עניני דת ומסיון באמצע.

ע”פ הנ”ל אין מהראוי גם שיענה על השאלות שמזכירם ויתוכח אודותם. בכ”ז כיון שכבר הזכירם באה כאן נקודת שלילתם ומראה ג”כ עד כמה אין מקום מראש לשאלה כלל באם הי’ רוצים באמת למצוא האמת.

מענה על (1): מפורש בתנ”ך ובכ”מ פעולת משיח בסדרי העולם (ישעי’ יא, ב ועוד). ובלידת הנוצרי התחילו אדרבה תוקף הרשע בעולם ועל בנ”י.

(2): המאמין בתורה שהיא אלקית absurd [= אבסורד] שיאמר שצריך לשמוע לאלקים אז אבל לשמוע ח”ו בקולו עתה. כי בתורה מפורש שצריך לקיומה תמיד, ומי שאינו מאמין בהנ”ל – גם בעשה”ד וכיו”ב אינו מאמין.

(3) אופן התשובה מבואר בכמה כתובים ואין זכר ולא רמז על וידוי בפני בנ”א שיספיק למחילה. – דרך אגב: מופרך לגמרי בשכל שגלח שגם הוא חוטא מזמן לזמן וכמו שהם עצמם מודים ע”ז יכפר על מה שחוטא אדם לאלקים"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.