מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשע״ט 03.02.2019

תקציב הישיבות נחתך: "לא מכסה את העלויות העצומות"

מנהלי הישיבות והכוללים בארה"ק הופתעו לגלות, כי התקציב הממשלתי שהועבר למוסדות החינוך, קוצץ ב-90 שקלים לאברך ו-45 שקלים לבחור ישיבה • גורם בישיבה חב"דית במרכז הארץ, ל-COL: "אנו נקרעים אל מול הקשיים הכלכליים. לא ידוע מה יקרה הלאה" • כל הפרטים >>>
תקציב הישיבות נחתך:
אילוסטרציה; ארכיון COL

מאת: כתב COL

מנהלי הישיבות והכוללים בארה"ק הופתעו לגלות, כי התקציב הממשלתי שהועבר למוסדות החינוך, קוצץ ב-90 שקלים לאברך ו-45 שקלים לבחור ישיבה. זה החודש השני ברציפות שבו התקציב מקוצץ.

אתר "כיכר השבת" מדווח, כי היום (א') ומחר ייכנס התקציב החודשי לחשבונות הבנק של המוסדות, וגם החודש יופקדו 747 שקלים לכל אברך ו-415 שקלים לכל בחור ישיבה.

עוד דווח, כי "חברי הכנסת החרדים, ובראשם ח"כ משה גפני המשמש כיו"ר ועדת הכספים, פעלו מול משרד האוצר לתקן את הקיצוץ של החודש הקודם, אך מסתבר כי ללא הצלחה".

גורם בישיבה חב"דית במרכז הארץ, אמר הבוקר בשיחה ל-COL: "גם כך אנו נקרעים אל מול הקשיים הכלכליים, שמצד אחד מנסים לתת לבחורים את כל מה שהם זקוקים לו, מתנאי מחייה נאותים בפנימייה ועד אוכל משביע מגוון בריא ומזין, למרות שאין הקומץ משביע והתקציב הממשלתי אינו מכסה את העלויות העצומות".

הוא מוסיף ותוקף: "כעת אנו שומעים שגם החודש יקצצו ולא ידוע מה יקרה הלאה, בטענה המגוחכת ש"עולם התורה בצמיחה" והתקציב נשאר אותו הדבר. האם כך גם נוהגים כלפי המוסדות האקדמאיים"?

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.