מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשע״ט 03.02.2019

קרית יובל: האם בית התבשיל של בית חב"ד יפסיק את פעילותו?

שמועות שהסתבבו לאחרונה בקהילת חב"ד בירושלים קיבלו אישור בסוף השבוע • בית התבשיל חב"ד קרית היובל, בראשות השליח הרב יוסף אלגזי, יצא בהודעה רשמית למשפחות כי החל משבוע הבא הוא מפסיק את פעילותו עד להודעה חדשה • "לא יודעת במה אאכיל את ילדיי שבוע הבא", כתבה אמא שמאכילה את ילדיה מהאוכל של בית התבשיל • כל הפרטים
קרית יובל: האם בית התבשיל של בית חב

מאת: כתב COL

בית התבשיל חב"ד קרית היובל בראשות הרב יוסי אלגזי מפעיל כבר עשור מטבח המספק במהלך השנה ברציפות מזון חם וטרי למשפחות נזקקות. בעת האחרונה נכנס בית התבשיל לקשיים כלכליים כשהוצאות הפעלת מטבח בית התבשיל מצטרפות לכלל פעילות בית חב"ד הענפה והמפורסמת. היום התפרסמה ההחלטה והתוצאה: עצירת פעילות החסד עד לבחינה מחודשת.

קדמה להודעה זו סדרת התייעצויות קדחתנית בליווי ייעוץ ארגוני ובהדרכת משפיעים. מעל לראשיהם עמדה שאלה אנושית כבדת משקל: מה ייעשה עם כלל המשפחות הנתמכות מתוכם ניצולי שואה, זקנים גלמודים, משפחות בסף עוני, נכים וציבור גדול שארוחה חמה יומית זו הינה מנת המזון היחידה שלו.

ההודעה הדרמתית גרמה לסערה והציבור החל דואג האם אמת בהודעה. ח' אמא ל 5 ילדים ביטאה בצורה חדה את חרדתה: "לא יודעת במה אאכיל את ילדיי שבוע הבא". פוסט שהועלה לרשת הפייסבוק בקרב תושבי העיר, צבר שיתופים רבים ותגובות מרגשות המביעות הזדהות והצעות לעזרה.

"לא יאמן איך שהציבור רגיש כל כך לכאב של הזולת" אומר הרב אלגזי ומוסיף: "ברור לי כי בלתי אפשרי להותיר אותם ללא מענה תזונתי מינמלי, אנחנו מנסים לראות בכל דרך איך בכל זאת להימנע מהפסקת הפעילות. אני מקווה להצליח, בשותפות עם הציבור, להביא את בית התבשיל חזרה לפעילות מלאה".

רוצים להיות שותפים בהצלת בית התמחוי של בית חב"ד? לחצו כאן!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.