מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשע״ט 29.01.2019

הבאנקעט של חיילי צבאות השם ● גלרייה עוצמתית

במעמד מרגש שחתם את שבת צבאות השם העוצמתית הושקה תכנית הדרגות החדשנית בה יצעדו אלפי חיילי צבאות השם מדרגה לדרגה כרצונו של הרבי ● בתכנית סוחפת קיבלו אלף וחמש מאות חיילי צבאות השם כוח ועוצמות בתפקידם המכריע להביא את משיח צדקנו בפועל ממש ● כיבדו את המעמד, רבנים ומשפיעים יחד עם קבוצת 'תומכי האור' המלווים את הפעילות לאורך השנה בגשמיות וברוחניות ● קטעי מדיה מרהיבים העבירו לחיילים מסר ברור על תפקידם המיוחד, העליה בדרגות וחשיבותו של כל אחד ואחד מהם ● הזמר החסידי שמחה פרידמן ריגש את הקהל ● ריקודי השמחה בקעו את קירות אוהל הפנסאים ● והבט פני משיחך!...
הבאנקעט של חיילי צבאות השם ● גלרייה עוצמתית
צילום: חיים טויטו

שלמה מן, כתב COL

העוצמה האדירה של השבת, התכניות המגוונות, ההתוועדויות והתפילות, התנקזו אל תוך שעתיים רצופות של אנרגיה חסידית אדירה, שיא של שבת שכולה התעלות והתקשרות לרבי...
מעמד מרגש ועוצמתי שחוו ילדי צבאות השם בארץ הקודש.

כמו בסרט נע, נכנסו הילדים אל חוויה אמיתית שכללה ניגוני התעוררות, סיפורים, אחוות אחים, עוצמה חסידית ריקודים סוחפים והחלטות של ממש.

בפתיחת מעמד הבאנקעט מסכם הרב בנימין וילהלם את חוויות השבת, ופותח בסיפור מרגש על ר' לוי, בנו של השליח האגדי הרב מולע אזימוב, כאשר בעת יחידות של חשובי ונכבדי החסידים, התעניין הרבי רק בו ובדרגתו בצבאות השם!... על הבמה מוקרנים שמות הבסיסים ברחבי הארץ ור' בנימין מזמין את הילדים להריע לחבריהם בכל מקום ומקום... ההתרגשות מרקיעה שחקים...

בשלב זה מברכים חיילי צבאות השם את 'תומכי האור' הנותנים את נפשם, גופם וממונם למען הצלחת תכניות הפנסאים.

בשולחן הכבוד ישובים הרב שמעון רבינוביץ יו"ר הארגון, לצד אורח השבת ראש ישיבת תות"ל המרכזית הרה''ח הרב יעקב גולדשמיד ומשפיע הארגון הרה"ח הרב שניאור זלמן גופין.

כיבדו את האירוע בהשתתפותם: חברי בית דין רבני חב"ד - הרה''ג הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי והרה''ג הרב יוחנן גוראריה, יו"ר צעירי אגודת חב"ד ואגודת חסידי חב"ד באה"ק הרב יוסף יצחק אהרונוב, מרא דאתרא דכפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי, הרב חיים פרוס, הרב ברוך בליזינסקי רב קהילת מענד'ל שול, הרב מנחם קעניג מראשי ישיבת תות"ל המרכזית לוד, שליח הרבי לתל אביב הרב יוסף שמואל גרליצקי, מנכ''ל ארגון נוער חב''ד ר' יאיר בורוכוב, מנהלי סניפי הפעילות, מנהלי תלמודי תורה, רבנים, שלוחים וחשובי העסקנים מרחבי אה"ק.

הזמר שמחה פרידמן סוחף את הקהל בביצוע מרגש של אחד מהמנוני השבת, כשאליו מצטרפים אלף וחמש מאות חיילי צבאות השם הגודשים את האולם, שרים בדביקות את ההמנון הזועק את הצורך במשיח "נאו מיד ממש"... וכמו במקהלה אחת גדולה מנגנים כולם בדביקות את המילים "אוי רבי זקוקים לך, השם רחם נא!"...

שלושה חיילים מוזמנים אל הבמה ל'פאנל' ייחודי בו ישתפו את חבריהם מה דעתם על תכנית הדרגות, הם מציפים שאלות נוקבות על הרצינות של מדי הצבא, מה זה אומר להיות חייל, על המשמעות של לעלות דרגה והייחודיות של כל ילד בצבאות השם.

בכל שלב נשלח אחד מהם למשימה, דרכה יביא את התשובה לכל החברים הנוכחים באולם.. כך על גבי המרקע יוצא החייל אלישע שטרן למשימה נועזת בה הוא נכנס אל חדר הפיקוד הסודי ביותר במדינה, ומנהל דיאלוג מרתק עם הרמטכ"ל על הכח של צבאות השם... החייל שניאור נמירובסקי נקלע לסיטואציה בה נמצא ילד במצב לא פשוט בבית רפואה ובעזרתו של הרופא עולה הילד בדרגה, כפי שפעם הורה הרבי, והחייל דוד אלפרוביץ מציל מפעל שלם באמצעות בורג קטן... "העולם כולו עומד על כל אחד ואחד מכם, כל אחד הוא בורג מאוד משמעותי. הקב"ה רוצה רק אותך ודווקא אותך, להביא את העולם לקבלת פני משיח" מסכם ר' בנימין בהתלהבות וסוחף בהתרגשות רבה את כל המשתתפים.

'שיר השבת' פורץ מגרונות החיילים, הזמר ר' שמחה מנצח על השירה, והרגליים מרקדות כמאליהן... הזכות להימנות על צבא השם שינצח את מלחמת הגלות, להיות מחייליו של הרבי, לא מותירה אף חייל אדיש ומכניסה את כולם אל המעגלים הסוחפים כשעל המסכים מוקרנים קטעי וידאו טריים מערב השבת ומוצאי השבת הנפלאה.

המנחה מודה בשם כולם, לגנרלים הראשיים, לקציני השבת, למפקדים המסורים מכל הישיבות, לצוות הטכני ולצוות המטבח, לצוות התיעוד ולצוות הפיקוד וההנהלה, לצוות הרחב שעבוד ללא לאות לילות כימים, לתומכי האור ולחיילים היקרים, "מכאן נצא עם כל הכוח לפעול בלימוד התורה, בקיום מצוות בהידור מתוך התקשרות לרבי, נילחם ביצר הרע ובכל מה שמפריע ונצעד יחד אל הגאולה האמיתית והשלימה ע"י משיח צדקנו, נאו מיד ממש!"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.