מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשע״ט 29.01.2019

פוגרום בבית כנסת: אלמונים חיללו ספרי תורה בקרית היובל

הכספת לא הועילה: אלמונים פרצו הלילה לבית הכנסת הצרפתי בשכונת קרית היובל, השחיתו ספרי קודש, פרצו את ארון הקודש שהיה בכספת והשליכו את ספרי התורה על הקרקע רח"ל • המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירת האירוע • תיעוד מזעזע
פוגרום בבית כנסת: אלמונים חיללו ספרי תורה בקרית היובל

הכספת לא הועילה: אלמונים פרצו הלילה לבית הכנסת הצרפתי בשכונת קרית היובל, השחיתו ספרי קודש, פרצו את ארון הקודש שהיה בכספת והשליכו את ספרי התורה על הקרקע רח"ל.

המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירת האירוע.

"במהלך הלילה, התקבל דווח על פריצה וגרימת נזק לבית כנסת באזור קריית יובל, מיד עם קבלת הדיווח הגיעו למקום כוחות משטרה, טכנאי זיהוי ונפתחה חקירה", נמסר מדוברות המשטרה.

לאחר פרסום המקרה, פרסמו הרבנים הראשיים לישראל, הרב דוד לאו והרב יצחק יוסף, וכן ראש הממשלה בנימין נתניהו ואף שרים וח"כים - הודעות שתקפו את מבצעי המעשה הנפשע וקראו למשטרת ישראל למצוא את הפושעים ולהעמידם לדין.

"זהו בוקר קשה. מצפה שמשטרת ישראל תתייחס לזה כאל פשע שנאה לכל דבר וירכזו את מרב המאמצים שמי שאחראי למעשה הנפשע לא יינקה", אמר הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו.

הרב הראשי לישראל הראשל"צ, הרב יצחק יוסף, הגיב בכאב: "הלב היהודי מתפלץ למראה ספרי תורה מתגוללים בביזיון נורא שחוללו ע"י בני בליעל בתוך בית הכנסת. על הרשויות להפוך כל אבן, להגיע אל הפושעים ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין".

ראש העיר ירושלים משה ליאון, שהגיע למקום, הזדעזע ואמר: "לא ניתן לפשעים כאלה להתרחש בימינו. שוחחתי עם ממ"ז ירושלים כרגע ואני בטוח שמשטרת ישראל תשים ידה במהרה על הפושעים!".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.