מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשע״ט 27.01.2019

לאחר סערת ה'חרם' החרדי: 'אוקראין אינטרנשיונל' משנה מדיניות

הסערה סביב חברת התעופה האוקראינית 'אוקראין אינטרנשיונל', ששינתה את מדיניותה בצורה שפגעה במגזר החרדי-יהודי, הגיעה ככל-הנראה לסיומה • כל נוסע חרדי יהיה רשאי "כל נוסע יהיה רשאי לקחת עמו תיק תפילין וקופסת שטריימל/כובע ללא תשלום נוסף" • כל הפרטים > יו"ר איגוד הקהילות: 'בעלי החברה יהודי - אין אנטישמיות'
לאחר סערת ה'חרם' החרדי: 'אוקראין אינטרנשיונל' משנה מדיניות
מטוס החברה האוקראינית; צילום: Arpingstone, ויקיפדיה
הסערה סביב חברת התעופה האוקראינית 'אוקראין אינטרנשיונל', ששינתה את מדיניותה בצורה שפגעה במגזר החרדי-יהודי, הגיעה ככל-הנראה לסיומה.

לפני כשבועיים פרסמנו את המכתב של שליח חב"ד ויו"ר איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה, הרב מאיר סטמבלר ששיגר מכתב ובו הוא עומד לצד בעליה היהודיים של חברת התעופה, ומגנה בתוקף את השמועות לפיהם החברה "אנטישמית".

"עקב פרסומים בעת האחרונה בתקשורת הישראלית והחרדית, על מדיניות חברת התעופה, אנו מבקשים מכל מי שהיהדות קרובה לליבו, להיזהר בלשונו ולא להתבטאות בשום צורה שהיא במושג אנטישמיות על חברת התעופה", והוסיף: "אנו מכירים אישית את הבעלים של החברה, יהודי שומר תורה ומצוות אשר פועל רבות למען עם ישראל ויהדות אוקראינה, שידאג למצוא פתרון ראוי לנוסעיה שומרי המצוות".

ואכן, כפי שמפרסם היום (א') אתר 'אומן-שלום', חברת 'אוקראין אינטרנשיונל' מתאימה את מדיניותה לצרכי הנוסעים החרדים והודיעה כי "כל נוסע יהיה רשאי לקחת עמו תיק תפילין וקופסת שטריימל/כובע ללא תשלום נוסף".

איל אטיאס, מנכ"ל כספי תעופה" מסר: "ברצוננו לחדד את הנחיות המטען, כל נוסע שרכש כרטיס עם מטען רשאי לקחת 2 תיקים נוספים למטוס, טרולי במידות 55/40/20 עד 7 ק"ג ותיק יד 40/20/10 עד 5 ק"ג – מי שקנה כרטיס ללא מזוודה או קנה הוספת מזוודה בנפרד, יכול לקחת רק טרולי במידות 55/40/20 עד 7 ק"ג – תשלום על תיק יד 40/20/10 עד 5 ק"ג יהיה 15 יורו"...


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.