מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשע״ט 27.01.2019

אשקלון: מאות בכנס השנתי לזכרה של הרבנית חיה מושקא ע"ה

הכנס השנתי המתקיים באופן קבוע מאז פטירתה של הרבנית ע"ה, מאחד את כלל נשות אשקלון מכל המגזרים והסגנונות • "רק רגע"-ניצול הזמן והרגע- היה הנושא המרכזי בכנס שהתקיים בהיכל התרבות ובהשתתפות מאות נשים מאשקלון והסביבה • לסיפור המלא
אשקלון: מאות בכנס השנתי לזכרה של הרבנית חיה מושקא ע
הכנס השנתי המתקיים באופן קבוע מאז פטירתה של הרבנית ע"ה, מאחד את כלל נשות אשקלון מכל המגזרים והסגנונות. "רק רגע"-ניצול הזמן והרגע- היה הנושא המרכזי בכנס שהתקיים בהיכל התרבות ובהשתתפות מאות נשים מאשקלון והסביבה.

כבר בשלב מוקדם נמכרו כל כרטיסי הכניסה לאולם ובערב האירוע נשארו מקומות ביציע בלבד. בכניסה להיכל התרבות קיבלו נשות חב"ד אשקלון בלבביות את באות הכנס וכתבו יחד את שמן לברכה באהל הרבי.

תכנית הכנס הייתה מושקעת, מקצועית ומגוונת. המשתתפות נהנו מקטעי מחול ודרמה בביצוע מקורי של תלמידות תיכון חב"ד "אור חיה" ותלמידות האולפנה, ומהופעתה הסוחפת של הזמרת והאמנית לאה דרור, ששילבה בהופעתה את סיפור חייה.

קטעי וודיאו בהפקה מיוחדת הביאו את סיפורן המעצים ומעורר ההשראה של שלש נשים ששיתפו וחשפו את הרגע המיוחד בחייהן.

הגב' דליה טל, מנהלת בית ספר למחוננים לשעבר, שיתפה את הנוכחות בחוויה אישית שחוותה בכלא, ועל רגע מכונן בזמן הדלקת נרות.

השליח הראשי ורב הקהילה הרב מנחם ליברמן שליט"א בירך את הנשים וסיפר על דמותה של הרבנית חיה מושקא ע"ה שבאה לידי ביטוי באצילותה, בצניעותה ובחכמתה.

המרצה הרב יואב אקריש הסביר את חשיבות הרגע, לחיות את הרגע, בדומה לאור הממוקד והחודר שבקרן לייזר, להתמקד ברגע הנוכחי ובכך יהיה מנוצל ואפקטיבי יותר.

חבר מועצת העיר וממונה על ערכים ותודעה יהודית מר עמיחי סיבוני בירך את המשתתפות בכנס המסורתי המתקיים כבר 30 שנה מאז פטירתה של הרבנית.

קבלת החלטות טובות ומעשיות בחיי היום יום, חתמו את כנס הנשים השנתי המעניק עוצמה והשראה לנשות אשקלון. הכנס בניהולן של הרבניות יהודית ליברמן וחנה גורליק, ובסיוען של השליחות באשקלון, מהווה שיא בפעילות ארגון נשות חב"ד אשקלון במהלך השנה כולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.