מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשע״ט 27.01.2019

'בינגו' כשר למהדרין: 8 מיליון דולר, 7,000 מ"ר ו-170 עובדים

הסופר הכשר הגדול בעולם: רשת הסופמרקטים, אושר עד, פתחה השבוע סניף ראשון בעיר לייקווד שבניו ג'רזי בהשקעה של 8 מיליון דולר, תחת השם בינגו • הסניף הענק משתרע על פני יותר מ-7000 מ"ר, מועסקים בו כ-170 עובדים • כל הפרטים
'בינגו' כשר למהדרין: 8 מיליון דולר, 7,000 מ
רשת הסופמרקטים, אושר עד, פתחה השבוע סניף ראשון בעיר לייקווד שבניו ג'רזי בהשקעה של 8 מיליון דולר, תחת השם בינגו. הסניף שנפתח הוא הסניף ה-20 של הרשת ברחבי העולם והגדול ביותר בארצת הברית, ולמעשה מדובר בחנות היהודית הגדולה בארה"ב כולה. בשנה הבאה צפויה הרשת לפתוח סניף נוסף במונסי שבניו יורק.

הסניף השני של הרשת מעבר לים נפתח בשיתוף עם מר' דיוויד וויס בעיר ליקווד שנחשבת למרכז חרדי- אמריקאי ובה קהילה של 20 אלף בתי אב חרדים. הסניף הענק משתרע על פני יותר מ-7000 מ"ר, מועסקים בו כ-170 עובדים והוא ממוקם בצמוד לקוסטקו ולהום דיפו. בבניית החנות הושקעו מאמצים רבים במטרה להפוך אותה למרכז הקניות הראשי של הקהילה היהודית בעיר. כדי לשמור על חווית קניות נוחה וידידותית גם בסניף הזה תפעל הטכנולוגיה החכמה של סופרסמארט שנמצאת במספר סניפים של הרשת בארץ.

רשת אושר עד הוקמה בשנת 2009 על ידי אריה בוים, אברום משה מרגלית ויהודה לניאדו ומאז צמחה והפכה לרשת הקמעונאות המזון הרביעית בגדולה בישראל והראשונה שפתחה סניפים מחוץ לישראל. הרשת שמונה כבר 20 סניפים ברחבי העולם, ונחשבת לרשת האבי – דיסקאונט (Heavy discount) הראשונה בשוק היהודי בארה"ב, עתידה להמשיך ולהתרחב לאזורים שונים בעולם בהם ריכוז גבוה של יהודים, כאשר העיר מונסי שבניו יורק צפויה להיות היעד הבא.

מרשת אושר עד נמסר: "אנחנו שמחים ומתרגשים לפתוח השבוע את החנות היהודית הגדולה בארה"ב ולהיות דוגמא לרשת ישראלית קמעונאית שפותחת סניפים מעבר לים. אנחנו לא מפסיקים לרגע לתכנן ולחשוב על סניפים נוספים באזורים בהם יש ריכוז יהודי גבוה ונמשיך לעשות הכל כדי להעניק ללקוחותינו חווית חיסכון נוחה ומשתלמת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.