מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״ט 25.01.2019

"נוטעים באהבה": האירוע השנתי של גני ומעונות חב"ד תל אביב

למעלה מ-750 אמהות, אבות וילדים, בני משפחת "גני ומעונות חב"ד" שע"י מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב, המתחנכים ב-16 כיתות הגנים והמעונות הפזורים בכל שכונות העיר, התאספו תחת הכותרת "נוטעים באהבה" לאירוע ט"ו בשבט מרשים ומרגש ב"מרכז דוהל" • לכתבה המלאה
תחת הכותרת "נוטעים באהבה" התאספו למעלה מ-750 אמהות, אבות וילדים, בני משפחת "גני ומעונות חב"ד" שע"י מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב, המתחנכים ב-16 כיתות הגנים והמעונות הפזורים בכל שכונות העיר, לאירוע ט"ו בשבט מרשים ומרגש ב"מרכז דוהל" בשכונת התקווה תל אביב.

את פני הבאים קיבלה תערוכת מוצגים מיוחדת בנושא "עשרת המבצעים" אותה יצרו במו ידיהם ילדי הגנים והמעונות, בשבועות שקדמו לאירוע, כאשר כל כיתת גן עסקה בנושא אחד מתוך עשרת המבצעים, בלימוד הפעלה ויצירה, ובעיקר בשילוב ההורים ובני המשפחה שלקחו אף הם חלק במבצעי הרבי.

התוכנית שנערכה באולם המרווח שהיה צר מלהכיל את כל משפחות הילדים, שילבה קטעי וידאו מיוחדים בכיכובם של ילדי הגנים עצמם בצילומו ובעריכתו הכשרונית של עומרי שיחי' פרי. דברי ברכה נרגשים מאת המייסד ויו"ר המוסדות הרב יוסף גערליצקי שליט"א שליח הרבי לעיר תל אביב. שהעלה על נס את גודל הזכות להתחנך במוסדות חינוך על טהרת הקודש הזוכים לברכתו של הרבי שהיא הערובה הטובה ביותר לנחת יהודי אמיתי. כמובן אמירת י"ב הפסוקים על ידי ילדי הגנים.

הילדים וההורים נהנו מהופעה מיוחדת של כוכבת הילדים רינת גבאי, שסיפרה והמחיזה ברגש ובכישרון את הסיפור שסיפר הרבי אודות הילדה שהחלה להדליק נרות שבת קודש ובכך השפיעה על כל משפחתה להתקרב לדרך התורה והמצוות. ובסיום דבריה אף שיתפה את ההורים בהתרשמותה ממוסדות החינוך של חב"ד בתל אביב.

מנהלת הגנים והמעונות הגברת דבורי שתחי' זוהר, שיזמה והפיקה את האירוע כולו, הזמינה את כל צוות הגנים – כ 30 גננות, סייעות ומטפלות שהשתתפו באירוע, לעלות אל הבימה ולקול תשואות ההורים העניקה להם שי ותעודת הוקרה, תוך שהיא מודה להם על עבודתם המסורה במשך השנה כולה.

השליח הרב מנחם מענדל גערליצקי מנהל מוסדות החינוך, הודה לשליח הרב חיים לויטין המזכיר המסור של מוסדות החינוך, לשליח הרב דוד זוהר שסייע בכל מאודו להצלחת האירוע, לחבר מועצת העיר הרב נפתלי שיחי' לוברט שסייע בהשגת האולם, להורים הרבים שהקדישו מזמנים וממרצם, ולכל העוסקים במלאכה.

גם לאחר סיום האירוע התקשרו ההורים והילדים להיפרד, "מרגישים כאן ממש כמו משפחה" אמרו רבים מהם, והזדרזו למלא את טפסי הרישום לשנת הלימודים הבאה...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.