מערכת COL | יום י"ח שבט ה׳תשע״ט 24.01.2019

הוריו של מנדי שטרסברג: "המקום המסוכן עדיין פתוח להולכי רגל"

מנחם מענדל שטרסברג, הנער בן ה-14 שנפצע באורח קשה ורגלו בסכנה, לאחר שבשבוע שעבר אבן גדולה מחצה את רגלו בעת שסייר ליד קבר שמואל הנביא בירושלים, משחזר ממיטתו בבית הרפואה את רגעי הפציעה הקשים ● בתכנית חדשות בערוץ 11, הוריו מאשימים: "המקום המסוכן עדיין פתוח להולכי רגל. תאונה דומה יכולה להתרחש בכל רגע" ● לכתבה המלאה
הוריו של מנדי שטרסברג:
צילום מסך: 'כאן 11'



הת' מנחם מענדל שטרסברג, הנער בן ה-14 שנפצע באורח קשה ורגלו בסכנה, לאחר שבשבוע שעבר אבן גדולה מחצה את רגלו בעת שסייר ליד קבר שמואל הנביא בירושלים.

מנחם ביקר בקבר שמואל הנביא עם חברו. הם טיפסו על חומה צדדית במתחם ואבן כבדה נפלה מהקיר. מנחם נפל, והאבן הכבדה נפלה עליו. בכתבת וידאו בערוץ 'כאן 11', מתאר מנחם את רגעי האימה: "זה היה גרוע, פעלתי מתוך אינסטינקט. קראתי לחברי לעזרה שיבוא ויעזור לי להזיז את הסלע. יד שמאל שלי חזקה יותר, ואני חושב שגם יד ימין שלי נתפסה שם. אני לא ממש בטוח, אבל הצלחנו להזיז את הסלע ממני."



מנחם מענדל לומד בישיבת חב"ד בצפת, והגיע לבדו כדי ללמוד בישיבה למשך שלוש שנים. הוריו, הרב אלי ורבקי שטרסברג, שלוחים בארה"ב, הגיעו מיד לאחר ששמעו על התאונה הקשה.

ההורים כועסים: לדבריהם השטח שבו נפצע מנחם, אינו מגודר. הרב אלי: "האיזור שבו נפגע בני, הוא בבירור שטח פתוח, כמעט כמו מגרש משחקים לילדים", ובנו מענדי מאשש: "זה היה מקום פתוח, באיזור רחב ליד הגשר, ושמעתי מחבר שלי שכולם הולכים לשם. לא ראיתי שום גדר באיזור הזה."



הנושא באחריות המשטרה והמינהל האזרחי, שמצידו אינו מעוניין להגיב על הטענות. ברשות הטבע והגנים אומרים כי יש במקום שילוט ברור, ושלטים אכן קיימים, השאלה האם זה מספיק. האבא: "אנו באים מארה"ב, ושם איזור כזה לא יהיה פתוח כך לכולם. ילד בן שנתיים יכול ללכת שם, ואותו הסלע – או סלע אחר - יכול ליפול על הילד חס וחלילה ולהרוג אותו", הוא אומר בצער.

"יש תקווה"

בנתיים, נאבקים הרופאים ב'הדסה' על רגליו של מנחם, מנסים להצילם. "אמרו לי שהמצב רע מאוד כשהגעתי", אומר מנחם. "כשהגעתי עוד הייתי בהכרה, הייתי ער. אמרו שאני צעיר, ואוכל לעבור את זה. טיפלו בי, ויש תקווה לשיקום."



ההורים לא החליטו האם לחזור לארה"ב, או להשאר בארץ לכל תקופת השיקום שצפויה להיות ארוכה ולא קלה.

המשיכו להתפלל לרפואתו של מנחם מענדל בן רבקה לרפו"ש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.