מערכת COL | יום י"ז שבט ה׳תשע״ט 23.01.2019

חגיגת פירות בחוגי הבריאות של 'כולל חב"ד' ● תיעוד ירוק

במוקדים רבים ברחבי הארץ, בהם מופעל המיזם לביטחון תזונתי - פרויקט של משרד הרווחה עם 'כולל חב"ד', נערכו חוגי בריאות מיוחדים לקראת ראש השנה לאילן ט"ו בשבט ● בחוגים המושקעים נערכו חגיגת פירות ומוצרים בריאים, תוך לימוד חווייתי על הערך התזונתי שלהם. באופקים: עיצוב פירות. בכרמיאל: בוקר חוויתי במהלכו למדו כיצד לגלף ולעצב פירות וירקות בצורות שונות. בנצרת עלית: סדנת פירות, בה למדו להפיק את המירב מן הפרי ובאלעד: השפית הבכירה חשפה את סיפורה > הצצה לסדנאות
חגיגת פירות בחוגי הבריאות של 'כולל חב


במוקדים רבים ברחבי הארץ, שבהם מופעל המיזם לביטחון תזונתי – פרויקט של משרד הרווחה עם ארגון החסד הוותיק 'כולל חב"ד', נערכו חוגי בריאות מיוחדים לקראת ראש השנה לאילן, ט"ו בשבט.

בחוגים המושקעים נערכו חגיגת פירות ומוצרים בריאים, תוך לימוד חווייתי על הערך התזונתי שלהם.

כך, באופקים התאספו הורים וילדים ליום חווייתי. הם נהנו מעמדות פעילות בבלונים ושאר משחקים חווייתיים ומעמדה להשחלת פירות יבשים על מקל שיפוד. בהמשך התוכנית הגיעו הילדים למתחם גיל הזהב ושימחו את הקשישים.

בכרמיאל נערך בוקר חווייתי לנשים, ובמהלכו למדו כיצד לגלף ולעצב פירות וירקות בצורות שונות, על ידי הדגמת כל שלב, כך שכל אחת תוכל להתחבר וליצור בעצמה.

בשלב הבא קיבלה כל אישה פירות וירקות וגילפה אותם בצורות שונות. "היה מדהים לראות איך נשים הצליחו ליצור צורות נפלאות ללא כל כישרון מיוחד", סיפרה אחת המארגנות.
בהמשך הבוקר השתתפו הנשים בשיחה מרתקת עם הקאוצ'רית רחלי טביב, שחיברה אותן דרך האילנות של ט"ו בשבט למשפחות שלהן ולקשיי היום-יום.

בנצרת עילית עשרות נשים וילדיהן השתתפו בערב ייחודי, ובו הרחיבו אופקים על משמעותו הפנימית של ט"ו בשבט. במהלך הערב נהנו המשתתפים מסדנת פירות, שבה למדו להפיק את המרב מן הפרי ומן השאר, כדי לייצר ריבה וממתקים מקליפות ההדרים.

באמצעות גזעי זית יצרו המשתתפות וילדיהן פמוטים, ובין לבין חוו את סדר ט"ו בשבט, התכבדו בארוחה קלה וטעמו משבעת המינים שנתברכה בהם ארץ ישראל.

ומנצרת לאלעד, שם השתתפו מעל 100 נשים בערב מיוחד לכבוד ט"ו בשבט שנערך על ידי המיזם לביטחון תזונתי באלעד. את התוכנית המרכזית של הערב העבירה השפית הגב' אביגיל מייזליק שסיפרה ושיתפה את סיפורה האישי – הדרך לעולם התשובה. המשתתפות נהנו והתרשמו מאוד, ויצאו מחוזקות מהמסרים ששזרה בסיפורה האישי.

כל משתתפת קיבלה שי מיוחד לערב זה – חוברת מתכונים בריאותיים.

ב'כולל חב"ד' מציינים בהערכה את רכזי המיזם הפזורים בכל רחבי הארץ ופועלים במסירות רבה למען רווחתן של אלפי משפחות, מכל גוני הקשת, לחיים בריאים ואיכותיים יותר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.