מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשע״ט 22.01.2019

תלמידי ה'מכינה' לישיבת ליובאוויטש אוקראינה בשבת מיוחדת

במסגרת ה'מכינה' לישיבת ליובאוויטש אוקראינה השוכנת בעיר דנייפר, לומדים תלמידים, נערי בר מצווה, בני שלוחים מרחבי אירופה ● בשבת האחרונה הם התארחו בבית חב"ד המפואר ורחב הידיים -770 בעיר דנייפרודרז'ינסק ● לסיפור המלא
תלמידי ה'מכינה' לישיבת ליובאוויטש אוקראינה בשבת מיוחדת
במסגרת ה'מכינה' לישיבת ליובאוויטש אוקראינה השוכנת בעיר דנייפר, לומדים תלמידים, נערי בר מצווה, בני שלוחים מרחבי אירופה המתכוננים כיאות מבחינה לימודית וחסידית ברמה גבוהה לשנות הלימוד בישיבה.

בהתחשב עם ריחוקם של רובם של התלמידים מביתם השוכן במרחק שעות טיסה רבות במדינות שונות באירופה, חרף גילם הצעיר יחסית, רואה לנכון הנהלת הישיבה בראשות הרב חיים אהרן שיחי' חזן והרב אליהו הלוי שיחי' חפר, להנעים ככל היותר את זמנם הפנוי של התלמידים במגוון חוויות חסידיות ומהנות על מנת להקל עליהם את השהיה הממושכת הרחק מהבית. כחלק ממגמה זו נוסעים התלמידים מידי פעם יחד עם הצוות להתארח בשבתות שונות במחיצת שלוחים ברחבי אוקראינה הששים לארח את התלמידים היקרים שתפילתם בחיות ונוכחותם מביאה עמה משב רוח מרענן ותוספת חיזוק לקהילה היהודית ולבית הכנסת בו הם מתארחים בשבת קודש.

כזו הייתה השבת האחרונה בה התארחו תלמידי המכינה בבית חב"ד המפואר ורחב הידיים -770 בעיר דנייפרודרז'ינסק, באירוחם האדיב של השליח הראשי ורב העיר הרב לוי"צ סטמבלר ורעייתו שיחיו.

שבת מהנה ומרוממת עברה על התלמידים שיחיו בהשקעתם הרבה של המדריכים והתלמידים השלוחים תחת פיקוחם של צוות ה'מכינה' המסור הרב חיים זעליג שיחי' אלטהויז והרב מנחם מענדל שיחי' מרינובסקי, כשבסיומה הם חזרו למתחם הישיבה כשהם רעננים וטעונים בחיות מחודשת לתקופה הקרובה של לימוד בחיות והתקדמות מרובה בכל התחומים בהצלחה המיוחדת המאפיינת ב"ה את המכינה לישיבה, והנותנת כמובן את אותותיה בהרשמה לכיתת ה'מכינה' הייחודית ולשיעורי א-ג בישיבה הנמצאת בעיצומה בימים אלו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.