מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשע״ט 22.01.2019

מ-16 מיוחדים בנתיבות: שליח חב"ד, יזם ומגשר בין תרבויות

המרכיב הכי חשוב בכל עיר, זה שמקנה לה את הייחוד האמיתי שלה והופך אותה לבית, הוא התושבים של העיר • בפרויקט מיוחד באתר 'מאקו', נבחר הרב גיל מנור מאנשי נתיבות, מרצה ומורה, יזם חברתי המהווה גשר בין התרבויות והזרמים השונים בעיר - לאחד מתוך 16 דמויות חיוביות בעיר. מדוע? • לכתבה המלאה
מ-16 מיוחדים בנתיבות: שליח חב
צילום: פייסבוק


מאת: כתב COL

המרכיב הכי חשוב בכל עיר, זה שמקנה לה את הייחוד האמיתי שלה והופך אותה לבית, הוא התושבים של העיר.

בפרויקט מיוחד באתר 'מאקו', נבחר הרב גיל מנור מאנשי נתיבות, מרצה ומורה, יזם חברתי המהווה גשר בין התרבויות והזרמים השונים בעיר - לאחד מתוך 16 דמויות חיוביות בעיר.

ומה שנכתב על מנור:

הרב גיל מנור, שליח חב"ד בנתיבות. מרצה ומורה, יזם חברתי המהווה גשר בין התרבויות והזרמים השונים בעיר נתיבות. מייסד מיזם חינוך ולימוד באמצעות אמצעים טכנולוגיים, גם לאוכלוסייה החרדית.

בשיחה ל'מאקו' הוא אמר: "לפני עשרים שנה עזבתי את נהריה והגעתי לנתיבות בעקבות השידוך שלי עם אשתי (שהיא נכדתו של הבבא סאלי). לקחתי על עצמי להנגיש את היהדות לתושבים בכבוד, סבלנות והבנה. אני הכי אוהב את האווירה שיש בעיר, באמצע השבוע העיר תוססת ובסוף שבוע יש הרגשה מיוחדת שאין בשום מקום אחר".

עוד הוא הוסיף: "יש לי מיזם חינוכי לילדים ונוער חרדים –"הנבחרת" - דרכו אני מנגיש את הטכנולוגיות החדשניות ואת עולם המחשוב לקהילה שלא נחשפת אליו. אני מציג ומלמד בצורה חווייתית את החומר עם טאבלטים, משחקי טריוויה אלקטרוניים, מציאות מדומה ועוד. הכיתה הזו הייתה חלום שלי עוד מהתקופה שניהלתי את תיכון קידום נוער בנתיבות ונחשפתי לחינוך הבלתי פורמלי והיתרונות שלו.

"בחזון העתידי שלי אשלב תחומים נוספים להרחבת האופקים - אלקטרוניקה, הדפסת תלת ממד, רובוטיקה ורפואה. התגובות לפעילויות מאוד חיוביות ואין ספק שרואים את ההשפעה החיובית בעיר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.