מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשע״ט 20.01.2019

במסיבת העיתונאים של מושל פלורידה: דברי תורה מהרבי

כשהוא מוקף בשלוחי הרבי, קיים בשבוע שעבר מושל פלורידה הנבחר רון דה-סנטיס מסיבת עיתונאים על יחסי פלורידה-ישראל ● בדבריו, הביע המושל תמיכה נחרצת בישראל, וקרא להטיל סנקציות על ארגונים שמחרימים אותה ● השליח הרב שניאור זלמן אוירכמן נשא דברים והתייחס לתאריך המיוחד של המסיבה - יו"ד שבט, כשהוא מביא מתורתם של הרבי ואדמו"ר הקודם ● לסיפור המלא
במסיבת העיתונאים של מושל פלורידה: דברי תורה מהרבי

מושל פלורידה הנבחר רון דה-סנטיס קיים בשבוע שעבר מסיבת עיתונאים על אודות היחסים שבין מדינת פלורידה וישראל. בזמן שדיבר היה מוקף המושל בפוליטיקאים, רבנים, וכמה משלוחי הרבי - בהם הרבנים משה דנברג, שועי ביסטון, דוד ויגלר, זלמן בוקעט, שמולי ביסטון, רובי חדש ושניאור אוירכמן.

המושל דיבר בלהט על ארץ ישראל, באופן שנדיר לשמוע מפי פוליטיקאים. הוא סירב להתייחס לשטחים ביהודה ושומרון כאל שטחים "כבושים", ובחר לכנותם "שטחי יהודה ושומרון, המולדת המקראית הקדומה של העם היהודי". הוא הסביר כי השימוש במונח "הגדה המערבית" לתיאור השטחים הללו אינו מדויק מבחינה היסטורית, שכן הוא מעיד על כך שהארץ הזאת היא ירדן המערבית, תוך התעלמות מוחלטת מן העובדה שמדובר במולדת המקראית של העם היהודי במשך למעלה מ -4000 שנה כפי שנרשם בבירור בתנ"ך.

עוד הביעה המושל תמיכה נחרצת וללא תנאי בישראל והתחייב להיאבק בכל ניסיונות הדה-לגיטימציה כנגד ישראל באמצעות סנקציות כלכליות, כגון כנגד תנועת החרם BDS ועוד.

הוא כינה את AirBnB כ"חברה המסרבת לרשום את ההשכרות היהודיות ביהודה ושומרון כמנהיגות בתנועת ה-BDS". המושל התבטא, כי כל חברה שתחרים את ישראל תוחרם על ידי מדינת פלורידה, "במדינת פלורידה, BDS תהיה DOA".

בנוסף, הודיע ​​המושל דסנטיס כי ביקורו הראשון במדינה מחוץ לפלורידה יהיה להביע סולידריות עם ישראל במאי 2019. הוא גם הודיע ​​על מענק ביטחוני בסך 2,000,000 דולר שיונפק על ידי המדינה לחיזוק הביטחון בבתי הספר היהודיים.

עוד נשא דברים במסיבה, שליח הרבי הרב שניאור אוריכמן, שדיבר על התאריך בלוח השנה היהודי, יו"ד שבט - יום ההילולא של הרבי הקודם, שברח מרדיפות דתיות ברוסיה כדי למצוא מקלט בטוח ארצות הברית, מדינה שהוא כינה "ממלכת חסד". השליח המשיך והסביר כי זהו גם יום השנה לנשיאותו של הרבי, שמנהיגותו על כל יהדות העולם שגשגה תחת החסד של חוקי המדינה הגדולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.