מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשע״ט 20.01.2019

גזירה שווה? ליברמן משווה בקמפיין בין החרדים, חמאס וטיבי

יצא המרצע מן השק? היום (א'), השיק שר הביטחון לשעבר, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, את קמפיין הבחירות שלו לכנסת ה-21 כשהוא זועק שנאה לחרדים, ומעורר ביקורת נוקבת • ח"כ מיכאל מלכיאלי: "הוא מנסה להתחרות עם יאיר לפיד על דעת הקהל של שונאי החרדים" • יו"ר 'יחד', השר לשעבר אלי ישי: "חרדים, חמאס ואחמד טיבי - אלה הם אויבי ישראל שחובת ליברמן להילחם נגדם" • לכתבה המלאה
גזירה שווה? ליברמן משווה בקמפיין בין החרדים, חמאס וטיבי
יצא המרצע מן השק?  שר הביטחון לשעבר, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, השיק היום (א'), את קמפיין הבחירות שלו לכנסת ה-21.

בין המסרים שלו בקמפיין, משווה ליברמן את החרדים ללא פחות מאשר חמאס ואחמד טיבי, וכך, במסיבת עיתונאים מיוחדת שערך היום, הוא הופיע תחת הסיסמא "ליברמן לא דופק חשבון", כאשר החרדים הם לצד החמאס. השלטים זעקו: "לא דופק חשבון לחרדים", "לא דופק חשבון לחמאס", ו"לא דופק חשבון לטיבי".

בשנים האחרונים ליברמן החל להסית בכל הזדמנות נגד הציבור החרדי, וברשתות החברתיות אף תהו מדוע המפלגות החרדיות מסרבות להצהיר כי לא ישבו בקואליציה עם ליברמן כמו שנוהגים כלפי יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד.

ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) אמר על ליברמן, לאחר שהשיק את הקמפיין: "מפלגה מצאה את הדרך הכי קלה ופשוטה, והיא, לתקוף את המגזר החרדי ובכך לנסות להתחרות עם יאיר לפיד על דעת הקהל של שונאי החרדים".

יו"ר 'יחד', השר לשעבר אלי ישי, תקף את ליברמן והוסיף, "חרדים, חמאס ואחמד טיבי - מבחינתו של ליברמן, כל אלה הם אויבי ישראל שחובה להילחם נגדם".

למעשה, החיבור בין תומכיו החרדים (והחב"דיים) תמיד היה תמוה לאור דעותיו השנויות במחלוקת כנגד הציבור החרדי והרבנים. למרות הניסיונות של אותם גורמים לצייר את ליברמן כאוהב ו'מכבד' את הדת. אך היום ככל-הנראה הוא מאתגר אותם יותר מאי-פעם בעבר, ותוקע את  המסמר האחרון ביחסים בינו לבין הציבור החרדי באה"ק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.