מערכת COL | יום י' שבט ה׳תשע״ט 16.01.2019

תלמידי 'תומכי תמימים' בביתר עלית התכוננו ליו"ד שבט • סיקור

אחרי שבועות ארוכים של שקידה והתמדה, נחתם בהיכל ישיבת 'תומכי תמימים' שבביתר עילית, מבצע ההכנה לקראת יום הבהיר י'-י"א שבט, שבעים שנה לנשיאותו של הרבי, שאורגן ע"י 'התלמידים השלוחים' • במהלך האירוע, בו נשאו דברים הנהלת הישיבה והתלמידים השלוחים, הוגרלו שני כרטיסי טיסה לרבי ושטר של דולר שנתקבל מידיו הקדושות של הרבי בחודש ניסן תשמ"ח, לצד עשרות ספרי קודש • לסיפור המלא, גלריית תמונות
תלמידי 'תומכי תמימים' בביתר עלית התכוננו ליו
צילום: COL

אחרי שבועות ארוכים של שקידה והתמדה, נחתם בהיכל ישיבת 'תומכי תמימים' שבביתר עילית, מבצע ההכנה לקראת יום הבהיר י'-י"א שבט, שבעים שנה לנשיאותו של הרבי. 

המבצע, שנערך על ידי התלמידים השלוחים בישיבה וסחף אליו את כל עשרות תלמידי הישיבה, התנהל באופן שכל בחור קיבל מסלול שמתאים במיוחד עבורו, וכלל שלל משימות לכל תלמידי התמימים בישיבה, החל מקימה בבוקר ל'סדר השכם', עובר דרך כל שאר הסדרים בישיבה וכלה באופן אמירת 'קריאת שמע שעל המיטה' כיאה לבחור חסידי.

בין פעולות המבצע ניתן למנות, לימוד ובחינה על תוכן מאמר י' שבט התשי"א. הקפדה על לימוד השיעורים היומיים קודם השקיעה בכל יום מימות המבצע. וכן הוספה בחיות בלימוד בסדרי הנגלה הנלמדים בישיבה כדברי הרבי בדבר ההכנות לי' שבט.

במהלך תקופת המבצע ניכרה התחושה בקרב תלמידי התמימים בישיבה, שעומדים בתקופת ההכנה ליום קבלת הנשיאות של הרבי, ומכל אחד נדרש להתכונן ולפעול נחת רוח על ידי התנהגות כפי רצון קודשו.

את כנס סיום המבצע, שהתקיים בתחילת השבוע, פתח המשפיע הרב מנחם מענדל הכהן רוט, שאף הנחה את הכנס בטוב טעם. לאחר מכן דיבר ראש הישיבה הרב מרדכי מישלובין והודה לשלוחים על הארגון הנפלא של המבצע. הרב מישולובין הוסיף והרחיב על אודות עניין ההכנות לי' שבט ככלל ועל רצונו הק' של הרבי ביגיעה בהכנות לי' שבט.

המנהל רוחני בישיבה הרב יחיאל קוצר חזר על שיחה מהרבי והפליא לדבר במעלת המשימות שהתמימים ביצעו, וגודל נחת הרוח שיש לרבי מהשקעת התמימים בשקידה ויגיעה בלימוד הנגלה והחסידות. המשגיח כללי בישיבה הרב מנחם מענדל רויטמן שיתף את התמימים בתחושתיו בחודש האחרון למראה החיות הרבה שניכרה בבחורי הישיבה בכל שעות היום.

בין תלמידי התמימים הוגרלו שני כרטיסי טיסה לרבי ודולר שנתקבל מיד קודשו של הרבי בחודש ניסן שנת תשמ"ח . כמו כן הוגרלו סט אגרות קודש ועוד עשרות ספרים יקרי ערך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.