מערכת COL | יום י' שבט ה׳תשע״ט 16.01.2019

ראש השנה להתקשרות > מתחדשים עם ספרים של הרבי

בפתח שנת השבעים לנשיאותו של הרבי – מבצע מיוחד במינו ● יום הגדול והקדוש יו"ד שבט, נחוג היום בשורת התוועדויות ואירועים ברחבי העולם, ומסמן את תחילתה של שנת השבעים לנשיאותו של הרבי ●  הזדמנות פז לחזק את ההתקשרות "על ידי לימוד תורתו" במבצע מטעם בית ההוצאה לאור של תורת הרבי 'ועד הנחות בלשון הקודש' ●  מזמינים את 45 ספרי 'תורת מנחם' הכוללים את השיחות והמאמרים של העשור תשמ"ב-תשנ"ב, ומקבלים זאת תוך 24 שעות! ●  כל הפרטים בכתבה המלאה
ראש השנה להתקשרות > מתחדשים עם ספרים של הרבי
עשור השנים בין שנת ה'תשמ"ב לשנת ה'תשנ"ב היה העמוס ביותר בתולדותיה של חסידות חב"ד ליובאוויטש. מגוון האירועים בבית חיינו סביב הרבי ובקרב קהל החסידים בעולם, חידושי התורה העמוקים בהתוועדויות של הרבי ביומא דפגרא, בשבתות ובימים טובים, וככל שהתקרבו שנות הנו"נים שיחות הקודש הפכו לתופעה כמעט יומית.

דבריו הקדושים של הרבי מעשור זה פרוסים על גבי 45 כרכים גדושים בתורה והלכה, נגלה וחסידות, ענייני השעה בארץ הקודש וברחבי העולם, תקנות חדשות ו'מבצעים', הוראות והדרכות בכל נושא.

מוסד ההוצאה לאור של תורת הרבי 'ועד הנחות בלשון הקודש' בראשות הרב חיים שאול ברוק שיחי', מעניק את האפשרות לרכוש את סט העשור המלא, בעלות זולה ביותר – 300 $ בלבד (או 1100 שקלים).

כמו כן, נודע לכתבנו כי ישנה אפשרות להזמין את הספרים במשלוח ישיר עד לדלת הבית – ברחבי ארץ הקודש בתוספת של 100 ₪ בלבד, ובארה"ב בתוספת של 100 $ בלבד.

את הספרים ניתן לקבל באופן מיידי - חלוקת הסטים בארץ הקודש מתבצעת היום ומחר: יום רביעי יו"ד שבט, ויום חמישי י"א שבט. המשלוחים לרחבי הארץ ייצאו אחרי שבת אי"ה.
חלוקת הספרים בקראון הייטס, תתקיים בראש חודש אדר ראשון. ואז גם ייצאו המשלוחים לרחבי ארה"ב.

משלוחים מרוכזים יוצאים (ברישום והזמנה מראש) גם לריכוזי אנ"ש במדינות: צרפת, אנגליה, רוסיה, אוסטרליה, ברזיל, מונטריאול וטורונטו בקנדה, קליפורניה ושיקגו בארה"ב, ועוד.

המבצע המיוחד ימשיך עד למוצאי יום הבהיר י"א שבט, פתיחת שנת השבעים לנשיאותו של הרבי.
אל תפספסו את ההזדמנות המיוחדת, והזמינו עוד היום את הסט האישי שלכם:
לרכישה מקוונת: באתר 'ועד הנחות בלה"ק' – lahak.org/yudshevat או באתר 'יריד החסידות' - bookstock.co.il
לרכישה טלפונית: הוצאת הספרים קה"ת – כפר חב"ד: 03.9606.018 או במוקד 'יריד החסידות': 072.279.2072. בהזמנות טלפוניות באה"ק ישנה אפשרות לפריסה של כמה תשלומים.
לפרטים נוספים, שאלות או בירורים ניתן לפנות ישירות ללה"ק בכתובת האימייל – [email protected]


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.