מערכת COL | יום ח' שבט ה׳תשע״ט 14.01.2019

הרב בלוי לח"כים: "התגברו על חילוקי הדעות ורוצו בחזית חרדית"

"אתכבד להפיל תחנוני לפניכם להתגבר על חילוקי הדעות וחילוקי האינטרסים ולמלא רצון צדיק (שהוא גם רצונו של הקב"ה) כ"ק אדמו"ר, שרצה בכל לב והשתדל בכל כוחו שתהיה הופעה מאוחדת ככל האפשר" • הרב טוביה בלוי רב קהילת חב"ד בנווה יעקב, משגר הערב מכתב לחברי הכנסת של 'יהדות התורה' שבו קורא להם לרוץ בחזית חרדית אחת בבחירות לכנסת ה-21 • לכתבה המלאה
הרב בלוי לח
הרב טוביה בלוי, על רקע מליאת הכנסת (צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)

נראה כי התנאים הבשילו הפעם יותר מתמיד, לריצה משותפת של כל המפלגות החרדיות לכנסת ה-21. הרב טוביה בלוי, רב קהילת חב"ד בנווה יעקב, משגר הערב מכתב לחברי הכנסת של יהדות התורה שבו קורא להם להתגבר על חלוקי הדעות ולרוץ כולם יחד. 

הרב בלוי פותח את מכתבו לחברי הכנסת של של 'אגודת ישראל' ו'דגל', הח"כים הר': אייכלר, אשר, גפני, ליצמן, מוזס, מקלב, ופורוש:

"אתכבד להפיל תחנוני לפניכם להתגבר על חילוקי הדעות וחילוקי האינטרסים ולמלא רצון צדיק (שהוא גם רצונו של הקב"ה) כ"ק אדמו"ר שרצה בכל לב והשתדל בכל כוחו שתהיה הופעה מאוחדת ככל האפשר".

הרב בלוי מנמק:

"אינני רוצה להסתיר את נטיות ליבי לאגודת ישראל שעל ברכי האידיאולוגיה שלה גדלתי, ולמרות זאת ברור שבבחירות עליה להופיע יחד עם רשימות אחרות קרובות אליה לפחות בעניינים היסודיים של תורה ומצוות, לפחות כבלוק טכני כרשימה משותפת".

הרב בלוי מצביע גם על סיעת ש"ס כמתאימה לריצה משותפת: "למטרה האמורה יש מקום גם לרשימה משותפת ש"ס, ואם הדבר בלתי אפשרי לגמרי – 2 הרשימות החרדיות."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.