מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשע״ט 06.01.2019

השב"כ חושף ממצאים מדאיגים. בן גביר: "הכל ספינים"

השב"כ מפרסם אצש צילום ממצאים שלטענתם נתפסו אצל חמשת החשודים במעורבות בפיגוע בו נרצחה ערבייה מזריקת אבנים סמוך להתנחלות רחלים, רק שלדברי אחד מפרקליטיהם - עוה"ד איתמר בן גביר, מדובר בלא פחות מספין ● "היה לי ברור היום אחרי שבית המשפט רמז לשב"כ שלמעשה אין חומר בתיק כי זה היה רק שאלה של זמן עד לספין של דוברי שב"כ ואכן ספין זה לא איחר לבוא" ● לסיפור המלא
השב
צילום: Zakaria Sadah RHR , ויקיפדיה

השב"כ מפרסם אמש ממצאים שלטענתם מלמדים "על מאפייניהם האנטי-ציוניים והקיצוניים וכן על מסוכנותם של החשודים" במעורבות בפיגוע בו נרצחה ערבייה מזריקת אבנים סמוך לרחלים. רק שלדברי אחד מפרקליטיהם - עוה"ד איתמר בן גביר, מדובר בלא פחות מספין.

עו"ד בן גביר: "היינו כבר במספר דיונים בבית המשפט ומעולם החוקרים לא ייחסו לנחקרים את החזקת הדגל עם הסמל המתועב". עוד אומר עוה"ד: היה לי ברור היום אחרי שבית המשפט רמז לשב"כ שלמעשה אין חומר בתיק כי זה היה רק שאלה של זמן עד לספין של דוברי שב"כ ואכן ספין זה לא איחר לבוא.

"כשהשב"כ בלחץ, כל הדרכים כשרות ולכן נשמע בימים הקרובות ספינים נגד החשודים שהם אנטי ציונים וכדומה, בפועל מדובר בילדים טובים שאוהבים את מדינת ישראל.

"אני זוכר היטב כיצד שתלו את סוכן השב"כ רביב שהניף שלטי אס אס והכתים ציבור שלם. איני יודע האם זה המקרה, אבל מוכרח להודות שהעיתוי של הוצאת ההודעה, והלחץ שהשב"כ נמצא בו, עשויים להוביל אותם לטעות שוב וכפי שטעו בפרשת אבישי רביב, הם יעשו זאת גם כעת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.