מערכת COL | יום כ"ו טבת ה׳תשע״ט 03.01.2019

מוסף החדשות הטרי של 'כפר חב"ד': עכשיו לקריאה און ליין

מיוחד: עמדת ראשי המפלגות על הצעת הרבי לחזית דתית > מרגש: המכתב של שליח הרבי לבכיר הסופרים הישראלים עמוס עוז > מפתיע: הסוקר הבכיר משתף בנתונים על התחזקות הציבור בארץ > משתף: השליח בברזיל בראיון כל המהפך של מדינתו > וגם: החדשות המרכזיות שהתרחשו השבוע בחב״ד, ועוד > בואו לדפדף במוסף החדשות החדש של שבועון ׳כפר חב״ד׳ • חדשות חב״ד - וארא
מוסף החדשות הטרי של 'כפר חב
מיוחד: עמדת ראשי המפלגות על הצעת הרבי לחזית דתית > מרגש: המכתב של שליח הרבי לבכיר הסופרים הישראלים עמוס עוז > מפתיע: הסוקר הבכיר משתף בנתונים על התחזקות הציבור בארץ > משתף: השליח בברזיל בראיון כל המהפך של מדינתו > וגם: החדשות המרכזיות שהתרחשו השבוע בחב״ד, ועוד > בואו לדפדף במוסף החדשות החדש של שבועון ׳כפר חב״ד׳.

לדפדוף במוסף החדש - לחצו כאן

כזכור, כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, שבועון 'כפר חב"ד' ממשיך להתרחב והשיק מוסף חדשות שבועי, שירכז בתוכו את החדשות המרכזיות מהנעשה והנשמע בחסידות חב"ד, בארץ ובעולם, לצד כתבות וטורים.

מוסף החדשות יוצא לאור בשבועות אלו במהדורת פיילוט – עם הפנים לעתיד ושדרוגים רבים שבדרך – והוא מצטרף לחבילה השבועית של 'כפר חב"ד', הכוללת מגזין גדוש, מוסף האיכות לנשי ובנות חב"ד 'משפחה חסידית', מוסף הילדים המפורסם 'קינדערלאך' והירחון הפופולרי לנערות 'לבנות'.

"השקת מוסף החדשות היא צעד נוסף בהתרחבות חבילת 'כפר חב"ד' בשנים האחרונות וחלק מתנופה ניכרת בשדרוג איכות החבילה לתועלת הקוראים", אומרים במערכת השבועון הוותיק.

במערכת מציינים כי התרחבות החבילה מתאפשרת בזכות ברכותיו המופלאות של הרבי ל'כפר חב"ד'. כזכור, במכתב הנדיר לרגל גיליון החמש-מאות, כתב הרבי: "והנני שולח בזה את איחולי הלבביים וברכותי לחברי המערכת, הכותבים והקוראים של עיתון חשוב זה, שליט"א, אשר השם יתברך יצליחם ללכת מחיל אל חיל בעריכת ובהפצת העיתון ובהפצת תוכנו, שענינו הוא הפצת היהדות, תורה ומצוותי', בכלל, והפצת מעינות תורת החסידות חוצה, בפרט".

בשלב זה, בשל עניינים טכניים, המוסף יצורף לקוראים בארץ הקודש. למנויים בחו"ל תינתן האפשרות לצפות און-ליין במהדורת החדשות באמצעות האפליקציה.

לדפדוף במוסף החדש - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.