מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשע״ט 02.01.2019

יש לכם כישרון כתיבה או רעיון חסידי? 10,000$ יכולים להיות שלכם

יש לכם כישרון כתיבה? חשבתם על רעיון חסידי? 10,000 דולר, יכולים להיות שלכם ● תחרות החיבורים 'חסידות פור לייף' מבית 'המרכז לחיים של משמעות' יוצאת לדרך זו השנה השישית ברציפות ומבטיחה עשרות אלפי שקלים לזוכים במקומות הראשונים ● לפרטים מלאים
יש לכם כישרון כתיבה או רעיון חסידי? 10,000$ יכולים להיות שלכם
כמידי שנה, לקראת כ"ד טבת יום ההילולא של אדמו"ר הזקן, מכריז הרב סימון יעקבסון על פתיחת תחרות החיבורים הנערכת בחסות קרן מרומים. מטרת התחרות היא, לגרום לנו להעמיק בתורת החסידות ולמצוא בא כלים מעשיים להתמודדות עם אתגרים העומדים בפתחו של האדם בחיים המודרניים.

מאות חיבורים נשלחו בשנים האחרונות על ידי מחברים ומחברות שהוציאו את הרעיונות החסידיים מהספרים, הנגישו אותם לציבור הרחב והפכו אותם לכלי מעשי להתמודדות עם אתגרי הזמן.

בשנים האחרונות נוספו לתחרות מסלולים ייעודיים לצעירים וסטודנטים במטרה להרחיב את קהל המשתתפים ולאפשר גם לצעירים להגיש את חיבוריהם. לצורך כך עובד מרכז משמעות בשיתוף פעולה עם ישיבות ומוסדות חינוך ברחבי העולם כדי להטמיע את תחרות החיבורים בתוכניות הלימודים של מוסדות החינוך.

"עבדנו קשה כדי להבטיח שהתחרות תהיה מגרש משחקים שבו כל אחד יכול לנצח", אומר הרב יעקובסון, יוזם ומנהל התחרות. "אנו גאים בעובדה כי בין הזוכים בשנים הקודמות היו אנשים ונשים צעירים ופחות ידועים, למרות שהם התחרו מול משפיעים ורבנים בעלי ידע רב בחסידות. ראינו תופעות של תלמידים שהתחרו מול הרבנים והמשפיעים שלהם, מבחינתנו זו המטרה. הצעירים הם העתיד שלנו ואנחנו צריכים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לאמן ולתת להם כישורי חיים שיהיו מבוססים על החסידות".

הרב יעקובסון קורא לציבור הרחב להשתתף בתחרות. "זוהי הפלטפורמה היחידה שבה אנשים יכולים לקבל תמורה כספית משמעותית על לימוד והעמקה בחסידות. אנחנו מאמינים שבחסידות נמצאים כל הפתרונות להתמודדות עם החיים המודרניים והסוד לחיים מוצלחים, מאושרים ומשמעותיים. ואנחנו רואים בהנחלתה והצגתה כמקור אינסופי של חכמת חיים רלוונטית לכל תקופה, ערך עליון".

הזוכה במקום הראשון בתחרות יזכה ב 10.000$, השני ב3600$, המקום השלישי יזכה ב1000$. ובמסלול הייעודי לתלמידים ותלמידות ניתן לזכות בפרסים בפרסים קטנים יותר. את המאמרים ניתן לשלוח עד לתאריך ז אדר א' תשע"ט בעברית, אנגלית ויידיש והם ייבחרו על ידי צוות השופטים על פי תוכנם בלבד, כאשר זהות המחברים תשאר אנונימית.

את התקנון המלא של התחרות ופרטים נוספים ניתן לקבל בכתובת: לחצו כאן.
"רבותינו נשיאינו השקיעו את כל חייהם כדי ללמד אותנו חסידות", מסכם הרב יעקבסון, "הם השאירו אותנו עם מאות כרכים של אוצרות, שהם תכנית אב מקיפה של הדנ"א הרוחני שלנו ושל הקיום כולו. הסוד הטוב ביותר בעולם חבוי בספרי החסידות. המטרה שלנו היא להוציא אותו החוצה. להפוך את החסידות לכלי שניתן ליישם בחיי היום יום של כל אחד ואחד. אנחנו בטוחים כי גילוי תורת החסידות והנגשתה לכל בשפה ברורה ומובנת היא נדבך חשוב ומשמעותי בהפצת המעיינות חוצה שמזרזת ומקרבת את הגאולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.