מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשע״ט 02.01.2019

מיזמים ופרויקטים מהפכניים נחשפו לשלוחים: תיעוד מהכינוס

אחרי מושב מליאה, תמונה קבוצתית וארוחה שהפכה להתוועדות ספונטנית, המשך יומו השני של הכינוס היה גדוש במיוחד עם מושבים, פאנלים ומושבים ● המושב המרכזי אחר הצהריים, חשף את המהפכה הגדולה שמחולל אגף מבצע תורה בצעירי אגודת חב"ד ועסק בדמותו של השליח והפיכת בית חב"ד למרכז התורני המקומי ● לסיקור וגלריית תמונות
מיזמים ופרויקטים מהפכניים נחשפו לשלוחים: תיעוד מהכינוס
צילום: שימי קוטנר
אחרי מושב מליאה, תמונה קבוצתית וארוחה שהפכה להתוועדות ספונטנית - כפי שדיווחנו אתמול - המשך יומו השני של כינוס שלוחי הרבי בארץ הקודש היה גדוש במיוחד עם מושבים, פאנלים ומושבים. הכינוס נערך בימים אלה במלון ניר עציון.

חלונות ההזדמנות ביצירת קשר עם המעגל הרחב, פאנל שלוחים ותיקים ומנוסים שסיפרו על ימי הבראשית והשיבו לשאלות מפתח, לימוד גמרא בקרב המקורבים באופן מרתק, מפגש מיוחד בנושא הצלת חיים עם ראשי מד"א וסדנה כלכלית "מתרימים בפועל" - היו חלק מכותרות המושבים, אותם הנחו שלוחי הרבי המתמחים בנושאים המדוברים.

היום הגדוש נחתם במושב מליאה מאלף, תחת הכותרת "בית חב"ד - המרכז התורני": הדרך, האמצעים והכלים - צעד אחר צעד, למקום את בית חב"ד במרכז הרוחני-תורני של העיר, היישוב או השכונה. במושב הייתה נוכחות שיא של שלוחים מכל קצוות הארץ.

המושב המרכזי שנערך אחר הצהריים, חשף את המהפכה הגדולה שמחולל אגף מבצע תורה בצעירי אגודת חב"ד בניהולו של הרב ישראל אשכנזי, ועסק בדמותו של השליח והפיכת בית חב"ד למרכז התורני המקומי.

את המושב פתח הרב שניאור אשכנזי, דובר רהוט ומרצה מבוקש ביותר, מאנשי התוכן של מבצע תורה. הוא הציג מתווה ׳שווה לכל שליח׳ שיכול למצב אתו כדמות תורנית ורבנית במקום השליחות.

הרצאה נוספת ומשלימה בנושא מסר הרב מנחם מענדל גערלעצקי, שליח מתל אביב, אף הוא מרצה מבוקש ומצליח.

כמו בכל מושבי הכינוס, עשו המארגנים שימוש מושכל ומוצלח במסך הענק שנבנה במקום, והעבירו מסרים משלימים באמצעות סרטוני וידאו ומצגות ברמה מקצועית גבוהה.

במהלך המושב, הוצג מיזם חדש - ׳חוזרים לספסל הישיבה׳. אחת לחודש יתקיים עבור השלוחים יום לימודים במתכונת ישיבתית בארבע ישיבות תות"ל - בכפר חב"ד, בירושלים במגדל העמק ובקרית גת.

כמו כן הוצגו הפרויקטים המהפכניים: בית ספר ליהדות והלכה למעשה.

"ההיענות הגדולה של השלוחים למושבים השונים, היא תוצאה של חשיבה 'מחוץ לקופסה' שהפעילו חברי ועד הכינוס שעמלו על תכניה עשירה ומגוונת", אומר הרב נפתלי ליפסקר מנהל הסניפים בצעירי חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.