מערכת COL | יום כ"ד טבת ה׳תשע״ט 01.01.2019

אשקלון: חברי מועדון 'חב"ד לנוער' בפעילות לטובת ילדי העיר

חברי מועדון חב"ד לנוער באשקלון מתנדבים לסייע לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת. לאחרונה, ארגנו הנערים יום הפנינג חוויתי לטובת ילדי העיר ● השליח ר' איתי נגר: "גרמנו לקידוש השם גדול. אולם מבחינתי ההצלחה הגדולה היא בכך שהנערים והנערות חברי המועדון למדו והפנימו את דרכו של הרבי, מהי אהבת ישראל ועזרה לזולת, וביצעו את הרעיון באופן מושלם" ● לסיפור המלא
אשקלון: חברי מועדון 'חב

מועדון חב"ד לנוער באשקלון בניהולו של השליח הרב איתי נגר, מהווה בית חב"ד ייחודי עבור עשרות נערים ונערות הלומדים בבתי ספר התיכונים באשקלון. הנערים נפגשים באופן קבוע ללמידה והעצמה אישית, ולוקחים חלק בפעילות התנדבותית לסייע לקשישים ולתלמידי בתי ספר היסודיים.

מנהלי בתי ספר יסודיים משבחים את תרומתם ועזרתם של נערי מועדון חב"ד בקידום לימודי של התלמידים צעירים ולהעצמתם, ובמיוחד, הסיוע הניתן לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת.

לאחרונה, ארגנו נערי מועדון חב"ד לנוער הפנינג מושקע הכולל: דוכני הפעלה, דוכני מזון ומתנפחים עבור 100 ילדים ממשפחות מעוטות יכולת ובני משפחותיהם.

לדברי הרב איתי נגר: "ההפנינג עשה קידוש ה' גדול באשקלון. האחראים על שירותי הרווחה בעיריית אשקלון התפעלו מהיוזמה והביצוע של הנערים לטובת תושבי אשקלון. מבחינתי, ההצלחה הגדולה היא בכך שהנערים והנערות חברי המועדון למדו והפנימו את דרכו של הרבי מהי אהבת ישראל ועזרה לזולת וביצעו את הרעיון באופן מושלם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.