מערכת COL | יום כ"ג טבת ה׳תשע״ט 31.12.2018

המוהל ציין 20 שנות מילה, 6500 בריתות, ב...ברית מילה מרגשת

בדיוק היום, ערב כ"ד טבת יום ההילולא של האדמו"ר הזקן נ"ע, מציין המוהל הראשי של ארגון 'ברית יוסף יצחק' הרב יעקב גייסינוביץ', 20 שנה כמוהל בארגון, ו-6500 בריתות, לתינוקות ילדים ומבוגרים ● את הטקס החגיגי הוא ערך ב... ברית מילה מרגשת ● בפנים: וידאו היסטורי עם קריאת מגילה בשנה הראשונה לשליחותו, עם שארית הפליטה, בצ'רנוביץ' ● לסיפור המלא
המוהל ציין 20 שנות מילה, 6500 בריתות, ב...ברית מילה מרגשת

בדיוק היום, ערב כ"ד טבת יום ההילולא של האדמו"ר הזקן נ"ע, מציין המוהל הראשי של ארגון 'ברית יוסף יצחק' 20 שנה כמוהל בארגון, ו-6500 בריתות, לתינוקות ילדים ומבוגרים.

סיפורו המיוחד החל לפני 20 שנה בדיוק, כ"ג טבת תשנ"ח (1998 למניינם), עת נקרא להצטרף לשליחות באוקראינה במסגרת 'ברית יוסף יצחק', ולהביא יהודים בבריתו של אברהם אבינו.

הוא החל למול תינוקות, ילדים, ומבוגרים, לאחר נפילת מסך הברזל, כשהמוני יהודים חזרו לכור מחצבתם. תחנתו הראשונה היתה חרקוב באוקראינה, המשיך לצ'רנוביץ', לאחר מכן המשיך למול ברחבי המדינה כולה, וכן במדינות שונות בעולם.

במהלך ברית שנערכה היום, ציינו את האירוע בהתרגשות, בערב יום ההילולא כ"ד טבת, כשברית זו היא ה-6500 במספר, כשאת כולם מל הרב גייסינוביץ' בעצמו.

הרב גייסינוביץ' מצרף וידאו היסטורי ומרגש מביקורו בצ'רנוביץ' כדי למול יהודים, והשתתף כשליח ציבור בבית הכנסת ביום הפורים, וזכה לשמוע קריאת מגילה ולהתפלל עם 'שארית הפליטה' ששרדו את מלחמת העולם השניה, את מסך הברזל הקומוניסטי, ויכלו לו.

"אני נרגש להיזכר בזכות שהיתה לי להתפלל ולשמוע קריאת מגילה עם יהודים אלו, כשכיום רובם אינו בין החיים", הוא מציין. "למרות כל מה שעברו, שמרו על חיי קהילה והלכה יהודית במשך 70 שנה", הוא מסכם בהתרגשות.
לצפיה בוידאו:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.