מערכת COL | יום כ"ב טבת ה׳תשע״ט 30.12.2018

סיום מבצע לימוד 'תניא' בעל פה בישיבה קטנה בברינוא

בישיבה קטנה בברינוא נערך סיום מרגש של מבצע לימוד תניא בע"פ עם חלוקת תעודות ופרסים. תלמידים רבים סיימו י"ב פרקים בעל פה ● לסיפור המלא
סיום מבצע לימוד 'תניא' בעל פה בישיבה קטנה בברינוא
לאחרונה נערך בישיבה קטנה בברינוא סיום מרגש של מבצע לימוד תניא בע"פ עם חלוקת תעודות ופרסים. תלמידים רבים סיימו י"ב פרקים בעל פה עם ההקדמה וחלקם אף יותר. התלמיד המצטיין הוא הת' מרדכי מ"מ סולטאן מפריז שלמד את כל ספר התניא לקוטי אמרים בע"פ.

הרב יואל איידעלמאן הנחה את הערב, ובין השאר סיפר שכשהרבי מהר"ש והרש"ב היו ביחד בעולמות העליונים ושמעו אז את התורות מהבעש"ט, הבחין הרבי רש"ב בהיכל מואר ביותר שבו ישב יהודי שמצד מדריגתו לא הי' שייך לכאורה להימצא בהיכל זה והרבי מהר"ש אמר לו שהוא אמנם יהודי פשוט אלא שהי' בקי בתניא ונהג תמיד לחזור תניא בע"פ. וציטט גם את דברי הרבי ביחידות למנהל הישיבה הרב יצחק נעמענאוו שאצלכם (בישיבה) מקובל הענין של לימוד תניא בע"פ.

אח"כ דברו המנהל הרב נעמענאוו אודות מעלת לימוד תניא בע"פ והשליח הת' אהרן רייכמאן הרחיב לבאר היוקר והחשיבות של לימוד תניא בע"פ כשהוא מצטט משיחות ואגרות רבותינו נשיאינו ואיך שעי"ז מתקשרים וגורמים נח"ר לרבי.

כמו"כ דיבר המשפיע הבוחן של תניא בע"פ הרב מ"מ אברהמס בענין התועלת והסגולה בלימוד התניא בע"פ, ושהתלמידים השקיעו רבות בלימוד התניא ונבחנו מילה במילה בדיוק רב ובבת אחת על הפרקי תניא.

המנחה הודה לו בשם התלמידים וההנהלה על השקעתו והתמסרותו הרבה בענין לימוד התניא בע"פ, וכן למשפחת אברהמס המורחבת שנטלו על עצמם את חסות המבצע לע"נ אמם מרת שרה ע"ה אברהמס.

אח"כ דברו מנהל הישיבה הרב מ"מ גורעוויטש ובין השאר סיפר שכשר' ניסן סיפר לרבי ביחידות ששלש בחורים מהישיבה למדו את ספר התניא בע"פ הרבי נעמד. המנחה הודה לו על השתתפותו בפרסים. כן דיבר בהתרגשות רב נציג הורי התלמידים מר סולטאן אביו של המצטיין בלימוד כל התניא בע"פ, והודה נרגשות לרבני ומשפיעי הישיבה על התמסרותם לחינוך בנו וכלל התלמידים.

כמו"כ נכח שליח הרבי הרב מ"מ אזימאוו שבנו לוי"צ הוא מבין מצטייני המבצע, שבהשגחה פרטית יום חלוקת הפרסים הוא היאצ"ט של אמו השלוחה מרת בתי' שי' אזימאוו, וגם השתתף בפרסים לעילוי נשמתה.

אח"כ חולקו התעודות והפרסים – מלגה מכובדת כהשתתפות בכרטיס נסיעה לרבי. כשהמנחה הזמין את הת' ממ"מ סולטאן לקבל הפרס היקר עבור לימוד כל התניא בע"פ, הנה כל התלמידים נעמדו ומחאו כפיים לכבודו בהתרגשות גדולה.

לסיום ציין המנחה אשר רואים ב"ה את הפירות של השקעת והתמסרות הרבנים לחינוך התלמידים, להיות דוגמא חי' של תמים השקוע בלימוד הנגלה והחסידות והמבצעים בחיות חסידית, מתוך התקשרות לרבי וכהכנה ולזירוז הגאולה נאו ממש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.