מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תשע״ט 28.12.2018

מוצ"ש: סיום מחזור ראשון 'רב יומי' והתוועדות איגוד הצאצאים

במוצאי שבת זו פרשת שמות אור לכ"ב טבת תתקיים באולמי גוטניק בירושלים חגיגת סיום המחזור הראשון של 'רב יומי' בהשתתפות גדולי תורה, אדמו"רים, אישי ציבור, משפחות 'בית הרב'. חגיגת הסיום תשולב יחד עם ההתוועדות המסורתית של 'איגוד צאצאי רבנו הזקן' שהפכה מכבר למסורת וחלק מההווי המשפחתי של משפחות צאצאי רבנו הגדול זי"ע ● כל הפרטים
מוצ
התוועדות 'איגוד הצאצאים' אשתקד (ארכיון COL)


במוצאי שבת זו פרשת שמות אור לכ"ב טבת תתקיים באולמי גוטניק בירושלים חגיגת סיום המחזור הראשון של 'רב יומי' בהשתתפות גדולי תורה, אדמו"רים, אישי ציבור, משפחות 'בית הרב'.
חגיגת הסיום תשולב יחד עם ההתוועדות המסורתית של 'איגוד צאצאי רבנו הזקן' שהפכה מכבר למסורת וחלק מההווי המשפחתי של משפחות צאצאי רבנו הגדול זי"ע.

כזכור, רעיון הלימוד היומי ב'שולחן ערוך הרב' הידוע בכינויו 'רב יומי' שקבל את עידודם וברכתם של כל רבני חב"ד וגדולי החסידות ממשיכי דרכו של מורינו הבעש"ט הק' התעורר ע"י גדולי התורה מקרב משפחת צאצאי בעל התניא זי"ע.

ראשי איגוד צאצאים הרואים לעצמם זכות לשאת את דגל 'רב יומי' צופים שעם סיום המחזור הראשון אשר התקבל בהתלהבות רבה ע"י המוני בית ישראל יקבל 'רב יומי' תנופה מחודשת אשר תגדיל ותרחיב את מעגל הלומדים בכל קצווי תבל.

במרכז ההתוועדות שתתקיים בהשתתפותם של גדולי התורה והחסידות יעמוד כאמור, מעמד סיום המחזור הראשון של 'רב יומי' ופתיחת המחזור השני בשעטו"מ, אלה יערכו ע"י אורחי הכבוד הגאון רבי חנניה יוסף אייזנבאך מחבר הספרים הנודעים 'מחנה יוסף' על הש"ס והרמב"ם והגאון רבי שמואל לודמיר אב"ד קהילת שבט סופר – פרשבורג בלונדון
במהלך ההתוועדות תתקיים הגרלה לנסיעה לציון הקדוש בהאדיטש, הזוכה בגורל ימונה כשלוחם של כל הצאצאים להעתיר על כל המצטרך בבני חיי ומזוני ולהנחת הפתקאות על הציון.

ההתכנסות המתקיימת מידי שנה בסימן מוטו הארגון הם דברי ישעיהו הנביא 'הביטו אל צור חוצבתם ואל מקבת בור נוקרתם' (ישעיהו נ"א) מהוה הזדמנות פז להשריש בקרב הנפשות הרכות של צעירי הצאצאים הקטנים עם הגדולים את המודעות לזכות היותם זרע קודש של קה"ק מרן בעל התניא והשולחן ערוך זי"ע.

מפעים ומרגש כל פעם מחדש לחזות בהופעתם של סבים ואבות חסידים ואנשי מעשה שמתוך תחושת אחריות מגיעים לאירוע יחד צאצאיהם, כמו לומר ולנתב את מבטם לעבר צור מחצבתם ולהנחילם את תחושת האושר והרוממות על הזכות שנפלה בחלקם.
המפליא הוא שלמרות העובדה שהכינוס הפך לאירוע שנתי קבוע, מעורר הוא תמיד התרגשות מחודשת ומלווה במשב רוח מרענן. מה שתורם לכך בין השאר הם הצטרפותם של משפחות חדשות המתווספות מידי שנה ומתחברות למעגל הגדול של גיבוש 'משפחת בית הרב'.
האירוע יצוין - מיועד גם לנשים.

לסיום יצוין חלקו החשוב של כולל חב"ד מיסודו של רבנו הזקן בראשות מנהל הכולל הרב שלום הלוי דוכמן בסיוע לקיום הכינוס.

מ'איגוד הצאצאים' ביקשו להודיע שעקב תקלות מתמשכות במערך הדיוור בתקופה האחרונה ייתכן וחלק מההזמנות לא יגיעו ליעדן לפני הכינוס וכל אחד ואחד ללא יוצא מן הכלל מוזמן להשתתף בהתוועדות בכל שאלה ובירור ניתן לפנות לטל. 02-5370762 052-7628770
או לדוא"ל [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.