מערכת COL | יום י"ט טבת ה׳תשע״ט 27.12.2018

זה לא סוד, מצווה לפרסם!

במוצאי שבת זו פרשת שמות, יתקיים בעז"ה הדינר השנתי לטובת ארגון 'שפרה ופועה' • רגע לפני, COL מגיש כמה סיפורים מרגשים על ניסים ומקרים מרגשים שאירעו למי שהרים את תרומתו לארגון החשוב • "מספר לא מזוהה על הצג. 'מזל טוב!' שמעתי קול גברי נרגש. "זה אני שהבאתי את התרומה לשפרה ופועה. בעודי בדרכי חזרה לבית היולדות התבשרתי כי נולד לנו בן בריא בשעה טובה, וגם היולדת במצב טוב ב"ה" • מרגש >>>
זה לא סוד, מצווה לפרסם!

שפרה ופועה - הסיפור של כולנו / מאת: ח. הלוי

סגולה ללידה קלה

טפטוף הגשם הפך במהלך הערב לגשם סוחף, ארובות השמים נפתחו. איש לא יוצא מהבית בערב כזה, חשבה גב' שושנה רוטנברג. אך חלפה מחשבה זו בראשה, והנה נקישות בהולות על דלתה. "פתחתי ללא היסוס," מספרת גב' רוטנברג, יו"ר ארגון שפרה ופועה בכפר חב"ד. "מולי עמד חסיד גבוה שכולו נוטף מים. 'זה בשביל שפרה ופועה', אמר, 'אשתי בחדר לידה במצב קשה וגם התינוק במצוקה גדולה...". כשדמעות בעיניו הוא סב על עקבותיו, מותיר אותי משתוממת. רציתי לבקש ממנו שייכנס, שישתה משהו, שישאיר שם לתפילה... אבל רק הברק והרעם ענו לשאלתי האילמת. עודי עומדת ליד הדלת הסגורה, תוהה, מבקשת, מתפללת ומחזיקה את סכום הכסף הנכבד, צלצל הטלפון.

מספר לא מזוהה על הצג. 'מזל טוב!' שמעתי קול גברי נרגש. "זה אני שהבאתי את התרומה לשפרה ופועה. בעודי בדרכי חזרה לבית היולדות התבשרתי כי נולד לנו בן בריא בשעה טובה, וגם היולדת במצב טוב ב"ה". 'מזל טוב,' ניסתי לסנן בין המילים הנרגשות, אך האב המרוגש לא איפשר לי להשחיל מילה. הוא רק חזר ואמר 'זו הצדקה! זה שפרה ופועה! נס נס קרה לנו!'
הגשם המשיך לרדת," מסיימת גב' רוטנברג את סיפורה, "שפע של גשמים וחסדים."

הרבי דואג לכל יולדת

באחת ההגרלות של הכנס זכתה ש' בשובר קנייה לבגדי היריון אצל דבורי קלייטמן. היא חייכה לעצמה חיוך רחב ורשמה על המעטפה לצלצל לגב' שושנה רוטנברג אחרי הכנס.

עברו הימים. באחד מהתקפי הסדר פינתה ש' את התיק האלגנטי שלה ובתוכו מעטפת הזכייה. אומר ועושה. צלצלה לשושנה ואמרה לה, בדינר זכיתי בזכות קנייה של בגדי היריון. אני הרי בהיריון ב"ה כבר לא אהיה, אני כבר שלוש שנים בפנסיה... אז תעבירי את הזכייה שלי למי שצריכה.

שושנה בירכה את ש' בכל מילי דמיטב ומיד והתקשרה לתורמת השובר, גב' דבורי קלייטמן בעלת העסק "בשעה טובה". דבורי, פונה אליה שושנה, כשתגיע אלייך אישה הרה שזקוקה לבגדים ויש לה קושי לשלם, אז יש אצלי כאן הזכות שתרמת לכנס... שקט על הקו. לא אופייני לדבורי.

שושנה, אני לא מאמינה! נמצאת עכשיו בחנות אישה בהריון שמיני בלע"ה שמאוד רוצה בגד, אבל... קשה... לחוץ... והיא מתלבטת, וצלצלה לבעלה, אולי בכל זאת, לכתוב צ'ק, בתשלומים... ואני רואה ועיניי כלות. כל כך רוצה לעזור לה ומתלבטת... והנה את מצלצלת! בתזמון מושלם! רואים השגחה פרטית עין בעין. השמחה על פני האישה האירה את הכפר כולו.

השתתפות בדינר - ההתוועדות לכבוד אדמו"ר הזקן

תקופה ארוכה של למעלה מארבע שנים של נסיונות מעייפים, חודש ועוד חודש של אכזבות. מענדי שלנו כבר גדול רוצה אח תינוק כמו אצל השכנים, כמו אצל הדודים. ואני מחייכת מבעד לדמעות ואומרת לו: תתפלל מענדי, גם אבא ואמא מתפללים.

חשבתי אולי השנה לא אלך לדינר...העיניים אדומות מדמעות והלב רוצה שקט. וקול פנימי לוחש בתוכי "לכי תתמלאי בכוחות, תפגשי את המשפחה, תאכלי סעודת מלווה מלכה, וזכות אדמוה"ז תעמוד לי".

הגעתי באיחור, טרם מצאתי את מקומי וואני רואה על המסכים סרט ומנגינה... ומאות נשים מקשיבות בדממה למולטימדיה מרגשת: "נשמה רוצה לבוא לעולם...מי? מי? מי רוצה אותה?"
נעמדתי.

לא יכולתי לזוז, וכל הקולות הפנימיים צרחו לתוכי: "אני",אני, אני!"... יצאתי החוצה, מתוך התרגשות רבה, לא הבחנתי באנשים העומדים סביבי, אפילו לא שמתי לב לשעה המאוחרת. הבכי שיתק את גרוני ונשמתי. נעמדתי באוויר הקר ואז פרצה התפילה מעומק ליבי, רבונו של עולם אני רוצה נשמה... אני! שנה הבאה הגעתי עם שמוליק שלי היונק לכנס.

***

במוצאי שבת זו פרשת שמות, יתקיים בעז"ה הדינר השנתי לטובת ארגון 'שפרה ופועה'. גם מי שנבצר ממנה להגיע לדינר תוכל להשתתף בהגרלה הגדולה ואולי לזכות באחד מחפצי הקדושה יקרי הערך.

חייגו: 054-571-8260 ותזכו לקחת חלק בפעילות שפרה ופועה.
ניתן לתרום דרך האתר
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.