מערכת COL | יום י"ט טבת ה׳תשע״ט 27.12.2018

ה'חיידר' בלוד שוב הוצף: מנכ"ל העירייה הורה לטפל

בתחילת השבוע פרסמנו על מוסד חב"די בלוד, בו לומדים עשרות מילדי הקהילה בעיר, ועל הסבל של צוות החינוך והתלמידים - מהצפות של מי-גשמים בתוך הכיתות, לאחר שהעירייה לא דאגה לחסום את המים שזורמים במדרון וחודרים לשטח המוסד • לאחר שסגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך במועצה, יוסי הרוש, הגיע לסיור כשהוא מלווה בהנהלת מוסדות חב"ד, הבוקר (ה') עם ירידת הגשמים ללא הרף, הגיעו לסיור במקום, מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס וצוות מקצועי • "בשבוע הבא, עובדי העירייה יטפלו ויפתרו את הבעיה", אמר אטיאס ל-COL • כל הפרטים >>> > סגן ראש העיר ביקר ב'חיידר': האם הסכנה תטופל ותחלוף?> לפני שיהיה אסון: מי מזניח את ילדי קהילת חב"ד בלוד?
ה'חיידר' בלוד שוב הוצף: מנכ
צילום: באדיבות המצלם


מאת: מנדי זילברשטרום, COL

***
בתחילת השבוע פרסמנו כאן ב-COL, על המוסד החב"די בלוד, בו לומדים עשרות מילדי הקהילה בעיר, ועל הסבל של צוות החינוך והתלמידים - שנגרם כתוצאה מהצפות של מי-גשמים אל תוך הכיתות, וזאת לאחר שהעירייה לא דאגה לחסום את המים שזורמים במדרון וחודרים לשטח המוסד.

לאחר פרסום הכתבה, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך במועצה, יוסי הרוש, הגיע לסיור בשטח ה'חיידר' כשהוא מלווה בהנהלת מוסדות חב"ד.

הבוקר (ה') עם ירידת הגשמים ללא הרף, הגיע לסיור במקום, מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס יחד עם צוות מקצועי שאמור לפתור את הבעיה. אל המנכ"ל התלווה ר' יוסי לויטין מ'שיתוף לקהילה'.

בתיעוד שהגיע ל-COL נראה אטיאס גורף את מי-הגשמים שחדרו לכיתת הלימוד. לאחר שסיים את ביקורו במקום, אמר מנכ"ל העירייה בשיחה ל-COL: "סיירנו במקום וזיהינו חדירה של מי גשמים דרך הגיג, בגלל בעיית טופוגרפיה. הגן נמוך בכחצי מטר מהתחתית של החצר". ומה בפועל, מתי יסתיים הסבל של התלמידים הקטנים?, הוא נשאל, ועונה: "בעזרת-השם בשבוע הבא העניין יטופל. הנחתי את בעלי המקצוע לחפור ולפתוח מסביב לגן ולייצר ניקוז ואיטום של המקום".

הורים רבים מתושביה החב"דיים של העיר, שילדיהם לומדים במוסד, אמרו בשיחה ל-COL, כי הם מקווים שאכן המצב העגום יגיע אל סיומו. "אנו מודים לבכירי העירייה על פועלם, ונשמח לראות את הסאגה מאחורינו" הוסיפו.

***

'מרכז התקשורת החב"די' - COL, ימשיך לדווח בנושא, עד אשר הבעיה תגיע אל סיומה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.