מערכת COL | יום י"ח טבת ה׳תשע״ט 26.12.2018

יריית פתיחה של בחירות ארציות תשע"ט: הכנסת ה-20 פוזרה

בחירות באופק: ועדת הכנסת בראשות ח"כ מיקי זוהר אישרה הערב את הצעת חוק התפזרות הכנסת ה-20 לקריאה שניה ושלישית • ההצעה תובא עוד הערב (ד') לדיון והצבעה במליאת הכנסת • לכתבה המלאה
יריית פתיחה של בחירות ארציות תשע
יוצאים לחופשה מהמשכן בירושלים; ארכיון COL
יו"ר הוועדה ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) אמר בפתיחת הדיון "זה לא סוד שהתנגדתי לפזר היום את הכנסת, על מנת להספיק להשלים את החקיקה במספר חוקים חשובים. לשמחתי בקשתי נענתה, וחלק מהחקיקה תקודם. אני מבקש להודות לרוה"מ שגילה שיח פתוח והבנה לבקשתי כמו גם ליו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם, למרכז האופוזיציה ח"כ יואל חסון שהסכים ונענה לבקשתי להעלות לדיון מספר הצעות חוק.

חברי הכנסת ניהלו דיון ער וקולני בדבר סמכות ועדת ההסכמות לאשר העלאת חוקים לדיון בשבוע הבא. חלק מחברי הכנסת דרשו שקיפות בהחלטות ועדת ההסכמות.

מרכז האופוזיציה ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) אמר "ועדת ההסכמות אינה תענוג. זו אחריות גדולה. אני ניגש לעבודה בחיל ורעדה. עשיתי זאת בעבר כנציג הקואליציה מול גדעון סער שהיה יו"ר הקואליציה. אני מבין את כובד האחריות. יש לחצים אין סופיים אני מאמין שנדע לקבל את ההחלטות הנכונות".

הוועדה אישרה למזג את חמשת הצעות החוק הפרטיות יחד עם הצעת החוק הממשלתית. בנוסף, הוועדה אישרה פטור מחובת הנחה להצעת החוק הממוזגת, על מנת שזו תידון ותוצבע עוד הערב (ד') במליאת הכנסת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.