מערכת COL | יום י"ח טבת ה׳תשע״ט 26.12.2018

מעיינות מעלה את רמת החינוך היהודי ע"י גיוס 1.5 מיליון דולר

מעיינות נאו ● מכון מעיינות ללימודי יהדות, המוביל בלימודי יהדות גבוהים לגברים ולנשים, משיק מגה יוזמה ממש עכשיו! ● מכון מעיינות, הממוקם במרכז ירושלים, לב ליבו של העולם ושל העם היהודי, מתאמץ בשליחותו של הרבי לחבר את כלל עם ישראל להכרה בה' אחד ולגעת בליבו ונשמתו של כל יהודי ע"י לימוד התורה בת 4000 שנות מסורת, ועיסוק בתורת החסידות ודרכי החסידות תוך כדי חוויית לימודים מבריקה ומרעישה ● לפרטים מלאיםלתרומה מקוונת
מעיינות מעלה את רמת החינוך היהודי ע
מכון מעיינות ללימודי יהדות, המוביל בלימודי יהדות גבוהים לגברים ולנשים, משיק מגה יוזמה ממש עכשיו! מכון מעיינות, הממוקם במרכז ירושלים, לב ליבו של העולם ושל העם היהודי, מתאמץ בשליחותו של הרבי לחבר את כלל עם ישראל להכרה בה' אחד ולגעת בליבו ונשמתו של כל יהודי ע"י לימוד התורה בת 4000 שנות מסורת, ועיסוק בתורת החסידות ודרכי החסידות תוך כדי חוויית לימודים מבריקה ומרעישה.

ממש עכשיו, מעיינות מתחייב להסיר את החסם הגדול ביותר להצטרפות הסטודנטים בתכנית - מימון. בקמפיין גלובלי המכונה MAYANOT NOW (מעיינות עכשיו), מכון מעיינות ינסה לגייס כ- $1.5 מיליון כדי לאפשר מימון ל-100 מלגות לימוד חדשות.

מימון שנה אקדמית מלאה במכון עם החינוך המעולה עומד על סכום של 23,000$. ע"י מענקים בסך 8,000$ העלות הנותרת הינה בסך 15,000 $ לכל סטודנט.

מתן 100 מלגות מלאות ל-100 סטודנטים מדהימים, יעצבו את עתידו של העולם היהודי באמצעות מתן השראה ל-100 מוחות והצתת 100 נשמות ללכת בעקבות אבותיהם ואמהותיהם עכשיו בעולם המודרני של ימינו.

אנו, היהודים, משפחה אחת. אחראים זה לזה. כדי להשיג את המטרה המונומנטלית שלנו, אנחנו צריכים אותך עכשיו.

בברכת שמיים, קבוצה של אנשים נדיבים התחייבו להשתתף במיליון מתוך 1.5 מיליון דולר עבור 100 המלגות.

אך בתנאי אחד: הם יתרמו את המיליון שלהם רק באם מעיינות יגייסו את 500,000 $ הנותרים ב -36 שעות החל מיום רביעי ח"י טבת בשעה 16:00 מאנשים כמוך (ואנשי הרשת שלך).

אנחנו זקוקים לך למעיינות, נאו! כנס ל- MayanotNow.com ותרום!

על ידי נתינה למעיינות נאו, אתה נותן יותר מאשר כסף. אתה נותן ל-100 יהודים את המתנה של המסורת שלהם דרך חינוך. יחד, יותר מאשר גיוס כספים, אנו מעלים את החינוך היהודי גבוה יותר.

תודה על נתינתך למעיינות נאו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.