מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשע״ט 25.12.2018

סגן ראש העיר ביקר ב'חיידר': האם הסכנה תטופל ותחלוף?

אתמול פרסמנו כאן ב-COL על אוזלת ידה של עיריית לוד וקברניטיה, בסוגיית ה'חיידר' של ילדי קהילת חב"ד בעיר, כאשר מי-גשמים מציפים את כיתות הלימוד ומסכנות את צוות החינוך והלומדים במבנה • הבוקר (ג') הגיעו לסיור בשטח, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך יוסי הרוש כשהוא מלווה בהנהלת המוסדות • "אם היינו יודעים מבעוד מועד שהבעיה טרם נפתרה, היינו יכולים לחסוך את השיטפון האחרון ולתקנו", נמסר מעיריית לוד • ומה היה בביקור? • כל הפרטים > לפני שיהיה אסון: מי מזניח את ילדי קהילת חב"ד בלוד?
סגן ראש העיר ביקר ב'חיידר': האם הסכנה תטופל ותחלוף?
סגן ראש העיר ומחזיק תיך חינוך בשטח המוסד; צילום: באדיבות המצלם

מאת: מנדי זילברשטרום, COL

***

אתמול פרסמנו כאן ב-COL על אוזלת ידה של עיריית לוד וקברניטיה, בסוגיית ה'חיידר' של ילדי קהילת חב"ד בעיר, כאשר מי-גשמים מציפים את כיתות הלימוד ומסכנות את צוות החינוך והלומדים במבנה.

הבוקר (ג') הגיעו לסיור בשטח, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך יוסי הרוש כשהוא מלווה בר' מנשה חדד מהנהלת המוסדות, ר' מנחם ישעיהו, סגן מנהל הת"ת ור' יוסי לויטין מ'שיתוף לקהילה'.  

ל-COL נודע, כי לאור המצב, הוחלט בתום הסיור שצריכים לבנות רצועת בטון אשר תמנע את חדירת מי-הגשמים לשטח ה'חיידר'. עוד הוחלט, כי מחר (ד') יגיע מהנדס מיוחד מטעם העירייה, ויבדוק את הקרקע ואת הסביבה. מה שנשאר בגדר תעלומה, היא - מי יהיה זה שיישא בהוצאות הכספיות של העבודות - ההנהלה או העירייה, ומתי הבעיה תטופל.

מעיריית לוד נמסר בתגובה ל-COL: "כאמור בגוף הכתבה, העירייה לא הזניחה את הנושא ונבנתה חומה כדי לעצור את השיטפון, במחשבה כי בכך תטופל הבעיה. עם הגיע הפניה זימן מהנדס העיר את הגורמים האחראיים כדי להביא לפתרון מלא וסופי וחלק מהנהלת העירייה אף עשה הבוקר סיור במקום כדי להביא לפתרון מלא".

עוד נאמר: "יודגש גם, כי אם היינו יודעים מבעוד מועד שהבעיה טרם נפתרה, היינו יכולים לחסוך את השיטפון האחרון ולתקנו.

כמו-כן נמסר מהעירייה: "ראש העיר מר יאיר רביבו כמו כל עובדי עיריית לוד ממשיכים להיות קשובים לתושבים החב"דיים בכל דבר ועניין ובמסגרת זו משלימה העירייה בימים אלו עבודות תחזוקה בשכונה וסביבתה בעשרות אלפי שקלים".

***

'מרכז התקשורת החב"די' - COL, ימשיך לדווח בנושא, עד אשר הבעיה תגיע אל סיומה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.