מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשע״ט 25.12.2018

חב"ד אשקלון מחבקים את משפחת החייל שנהרג

אלפי אנשים מכל רחבי הארץ ואף מחו"ל, ביקרו במהלך ימי השבעה אצל משפחת החייל- בוגר מוסדות חב"ד, יובל מור יוסף הי"ד באשקלון. השלוחים באשקלון המקיימים קשר רציף בני המשפחה, סייעו בארגון מניני התפילה ובמסירת שיעורי תורה • לדברי שליח הרבי בשכונת "נווה הדרים", בה מתגוררת המשפחה , הרב אריה פרוס "זרם המנחמים הבלתי פוסק העניקו חיבוק חזק למשפחה, ובמיוחד ביקורם של הרבנים הראשיים שחיזקו, עודדו ושימחו את בני המשפחה. השלוחים באשקלון ימשיכו ללוות ולסייע למשפחה" • לסיפור המלא
חב
אלפי אנשים מכל רחבי הארץ ואף מחו"ל, ביקרו במהלך ימי השבעה אצל משפחת החייל- בוגר מוסדות חב"ד, יובל מור- יוסף הי"ד באשקלון. השלוחים באשקלון המקיימים קשר רציף בני המשפחה, סייעו בארגון מניני התפילה ובמסירת שיעורי תורה.

ביקור מיוחד שריגש את בני המשפחה היה של הרבנים הראשיים לישראל הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א והרב הראשי הרב דוד לאו שליט"א. הרבנים שליט"א, ישבו שעה ארוכה עם בני המשפחה ושמעו על צניעותו ומידותיו הטובות של יובל , ונחישותו לשרת את עם ישראל.

לדברי שליח הרבי בשכונת "נווה הדרים", בה מתגוררת המשפחה , הרב אריה פרוס, "זרם המנחמים הבלתי פוסק העניקו חיבוק חזק למשפחה, ובמיוחד ביקורם של הרבנים הראשיים שחיזקו, עודדו ושימחו את בני המשפחה. השלוחים באשקלון ימשיכו ללוות ולסייע למשפחה" .

צוות בית הספר ממ"ד חב"ד אור מנחם" בו למד יובל הי"ד, הגישו להורים קלסר ובו מקבץ עלוני שבת ששמו של יובל בולט כמצטיין בלימודים ובהשתתפות במבצעי בית הספר.

בית הספר פתח במבצע הוספה במידות טובות ולימוד משניות לעילוי נשמתו של יובל הי"ד. לקראת ה"שלושים" יגישו להורים את סיכום הישגי התלמידים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.