מערכת COL | יום ט"ז טבת ה׳תשע״ט 24.12.2018

זו כבר מסורת ● כתב חידה חובק עולם לליל 'ניטל'

כבכל שנה, גם השנה את ליל ניטל מעבירים תוך כדי פתרון כתב חידה מרתק, שיתוף פעולה בין מרכז התקשורת החבד"י לאתר קמיסר.קום בהנהלת סוכן הנסיעות אפרים קמיסר ● בניסיון לפתור את כתב החידה נבקר בבתי חב"ד ביבשות רבות בעולם, נזכה לפגוש שלוחים מסורים ולבקר במוסדות של הרבי - קחו לכם דף ועט וצאו לדרך! ● המועד האחרון לשליחת פתרון באתר קמיסר.קום, הלילה בשעה 23:59 ● ההגרלה תיערך כבר בשעה 00:15 והזוכה יעודכן במיידית ● שם הזוכה ופתרון החידה יפורסמו בעז"ה מחר כאן במרכז התקשורת החב"די ● לכתב החידה 
זו כבר מסורת ● כתב חידה חובק עולם לליל 'ניטל'
יוצאים לדרך:
היעד הראשון
השנה בהשגחה פרטית, כתב החידה שלנו מתפרסם יומיים לפני שבית חב"ד אמסטרדם, אותו מנהלים במסירות אחי הצעיר הרב עקיבא וגיסתי טייבי, קמיסר, יוצא למבצע התרמה גדול, אני כאח גדול וודאי רוצה לפרגן להם – אז בואו נתחיל את המסע שלנו הערב באמסטרדם.
גלשו לאתר של בית חב"ד מרכז אמסטרדם, אתר נפלא בו ניתן לראות את הפעילות הרבה המתקיימת שם. אנחנו מבקשים לדעת את כתובת בית חב"ד. הוא נמצא למטה בתחתית העמוד.
רשמו בפניכם את האות הראשונה בשם הרחוב. (תרגמו את השם לעברית ומשם תצא לכם אות עברית)

היעד השני
מצויידים באות הראשונה של כתב החידה, אנו עושים דרכנו כעת אל שדה התעופה באמסטרדם, ועולים על טיסת דלתא מספר 79. מצאו להיכן טסה הטיסה הזו...
לישיבת חב"ד בעיר אליה נגיע שם ייחודי. רשמו בפניכם את האות האחרונה במילה השניה.

היעד השלישי
לא נרצה להתעכב שם הערב, הזאל של הישיבה בטח ריק... אז נמשיך בדרכנו.
תרגום שם העיר לעברית יוביל אתכם לעיר בארץ הקודש. באיזו עיר מדובר?
במרכז השכונה החבד"ית שוכן לו מוסד חבד"י ייחודי. שמו המוכר הוא בעצם ראשי תיבות. 3 אותיות. רשמו בפניכם את האות האחרונה במילה השניה.

אנחנו במחצית הדרך. יש לנו כבר 3 אותיות! יש לנו עוד 3 להשיג.

היעד הרביעי
המוסד החבד"י בו בקרנו כעת יושב על רחוב בעל שתי מילים. שתיהן אגב שמות ערים. אבל אותנו מעניין הערב המספר בו שוכן המוסד על הרחוב. שתי ספרות. הכפילו את המספר. הוא עדיין בעל שתי ספרות, חפשו לאיזה יעד של אל על בעולם שייך מספר הטיסה בעל שתי הספרות. אנחנו טסים לשם כעת אבל אנחנו לא לבד על המטוס כי בחודש האחרון יצאו לשם זוג חדש שהצטרפו למערך השליחות בעיר המיוחדת הזו.
רשמו בפניכם את האות השניה בשם המשפחה

היעד החמישי
אחוזים ברגשות רבים אחרי סיור בבניין בית חב"ד בעיר ובאימפריה שקמה שם, אנחנו ממשיכים לנו בדרכנו אל היעד הבא. שם של מדינה בעולם כשמה של מדינה בארצות הברית. בעיר הבירה פועל בית חב"ד גדול ומרשים, אבל היום במסע שלנו אנחנו פונים מערבה אל עבר הים אל העיר אליה יצא לשליחות זוג צעיר בשנה האחרונה. את האות החמישית בשם המשפחה שלהם לא תמיד ברור איך נכון לאיית, לכן רשמו בפניכם את האות השלישית.

היעד השישי
ומבית חב"ד החדש הנמצא בעיר החוף אנחנו ממשיכים אל יבשת אחרת – אל מדינה בה החוף הוא לא רק בעיר מסויימת, אלא מהות המדינה. למדינה זו יצאו גם כן בשנה האחרונה זוג שלוחים חדש לפתוח בית חב"ד ראשון אי פעם.

רשמו בפניכם את האות הראשונה במילה השניה של שם המשפחה שלהם.

אם הצלחתם לפתור נכון עד עכשיו, יש לכם 6 אותיות ואתם שלב אחד לפני הסוף.
נסו להרכיב שם של מדינה בעולם מהאותיות הללו. הצלחתם? השלמתם את המשימה ! אולי בקרוב תטוסו לבקר בבית חב"ד שם...

גלשו לאתר שלי www.kamisar.com ופעלו לפי ההוראות המופיעות שם
בשנים עברו (חידת ליל ניטל אתנו כבר כמעט עשור..) ביקשנו מכם לפתוח הזמנות באתר אל היעד שבו מסתיים כתב החידה, אבל חברות התעופה הזהירו אותי השנה מראש שהם לא יהיו סלחניים כלפי 5000 הזמנות שייפתחו במקביל לצורך חידה, אז פורמט סיום החידה והרישום להגרלה משתנה במקצת. כל הפרטים באתר

הלילה, רגע אחרי חצות נרכז את כל העונים נכונה וב00:15 נערוך הגרלה על כרטיס טיסה מהארץ ליעד סיום כתב החידה. (ניתן גם להמיר הסכום לכל רכישה עתידית באתר ולכל יעד)

בהצלחה רבה !










הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.