מערכת COL | יום י"ב טבת ה׳תשע״ט 20.12.2018

"אפעס פארבייסען" > מה שקרה השבוע בליובאוויטש • טעימות

'מגזין שישי' ב-COL מגיש: 'אפעס פארבייסען' > החדשות והתמונות המעניינות שהיו בחב"ד, ולא עלו לכותרות • הקשר של השליח החב"די עם חסידות מונקאטש. הריקוד של ראש העיר בחתונה החב"דית. החיזוק החב"די של הדולר האמריקאי. ה'טעימות' של העסקן ב'מחנה יהודה' והבשרים של הגריל-מן החב"די. פגישת החיזוק עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וחיזוק נדל"ני של סוכני הדירות החב"דיים • וגם: השליח שהמריא לבד במטוס עם מאות כיסאות ריקים, והשליח שקיבל הודעת מזל טוב אי-שם במרומים • קחו טעימות >>>
מה שקרה השבוע בליובאוויטש • טעימות " title=""אפעס פארבייסען" > מה שקרה השבוע בליובאוויטש • טעימות " />
צילום: COL

מאת: מנדי זילברשטרום, COL


***

"שמח תשמח רעים האהובים" > בחתונה המפוארת שהתקיימה אמש (ד') בפאתי העיר מודיעין לנכד האדמו"ר ממונקאטש שליט"א, נצפתה נציגות חב"דית נכבדה, ובהם - ידידם הוותיק השליח הרב מנחם מענדל טייכמן, השומר זה שנים על קשרי ידידות עמוקים והתכתבות עם החצר ובראשם הרה"צ ממונקאטש שליט"א. האדמו"ר, (יחזק השי"ת בריאותו!) ביקר כמה פעמים אצל הרבי נשיא דורנו ושמר על קשר חם ואוהד, וידועה ומפורסמת הערצתו האדירה של רבינו לסב האדמו"ר - האדמו"ר ממונקאטש בעל ה"מנחת אלעזר" זצוק"ל. חסידי חב"ד מאחלים מזל טוב לחסידות מונקאטש שהשמחה במעונם. "ענבי הגפן בענבי הגפן".



"עוד ישמע - בהרי יהודה" > ראש עיריית ביתר-עלית, ר' מאיר רובינשטיין, שעירו נמצאת ב'הרי יהודה', הגיע אמש (ד') בשעת לילה מאוחרת לכפר חב"ד. הסיבה? חתונת בתו של הרב שאול רוזנבלט רב בית הכנסת 'הספרייה החסידית' בביתר. רובינשטיין פצח בריקוד חסידי עם החתן ואביו, על בימת הכבוד... מזל טוב!  



כשהדולר מתחזק > איש התקשורת החב"די ר' שימי סגל, נכנס לאפליקציה במכשיר הסלולר שלו, בכדי לברר את שערו היציג של הדולר האמריקאי. בזווית עינו הוא הבחין כי דולר אחד שווה ערך ל-3.770 ש"ח. צילומסך וציוץ בטוויטר - הנציחו את הרגע של הדולר מתחזק, לכיוון חב"ד.



"טועמיה, חיים זכו" > העסקן החב"די הצעיר מקראון-הייטס, ר' יעקב ברמן - הגיע לביקור בזק בארה"ק. על ארה"ב אומרים שהיא העולם הגשמי, אז אומרים. ברמן, בביקורו - לא פספס את הסיור בשוק הירושלמי 'מחנה-יהודה', שם רכש מיני-מטעמים ומתוקים. לבריאות! 



"שור הבר" > ואם ב'טועמיה' עסקינן, הגריל-מן החב"די מכפר חב"ד ר' שי מוגרבי, נתן לנו הצצה השבוע אל עולם הבשרים, אותם הוא מגיש לקהל באירועים. מורגבי, מתמקצע בעשיית בשר טוב על הגריל כיאה ליליד דרום-אמריקה. בתיאבון!  



פגישה על בטן מליאה > אמרתם 'בתיאבון', אמרתם ביבי במזנון הכנסת. לאחרונה, ראש הממשלה מרבה לבקר במזנוני הכנסת, ולהיפגש עם כל ה'מי ומי'. בין האורחים שפגש השבוע, היה העסקן הנחלאי ואיש הליכוד, ר' חיים שטיינר - ששוחח עם בנימין נתניהו. מה דובר בפגישה הקצרה? "חיזקתי אותו במצבו", אמר שטיינר למערכת 'אפעס'. רשמנו!  



חיזוק, גם בנדל"ן > מתווכי הנדל"ן החב"דיים - ר' דודי בורש מלוד ור' לוזי מעטוף מקרית-מלאכי, נצפו השבוע ביום עיון עם עוד סוכני נדל"ן רבים מארה"ב, שם למדו על טכנולוגיה לממכר נכסי-קרקע, ואף למדו האחד מן השני - שיטות שיווק מיוחדות בתחומם. בהצלחה!



הצלם שצילם > שלומי כהן, מצלמי הבית של הציבור החרדי בארה"ק, לקח רגע מנוחה מעבודתו והמריא 'אל-על' עם חברת 'אל-על', היישר אל חופשתו בחופיה של תאילנד. "אם אני כבר בתאילנד", הוא אמר ל'אפעס', "אני חייב לשהות בשבת הקרובה בבית חב"ד בקוסמוי, עם השליח הרב מענדי גולדשמיד. שמעתי רבות על האווירה המיוחדת, ואני לא אפספס אותה", הוא הוסיף וחזר לתעד את עצמו...  



"על כנפי נשרים" > השליח מנס-ציונה, הרב שגיא הר-שפר, רגיל לקחת איתו קבוצות ולהמריא אל חצרות קודשנו. הפעם, הוא טס לחו"ל וגילה כשהוא כמעט לבדו בכל המטוס. השליח הוציא את המצלמה ותיעד עצמו נוסע אמנם במחלקת תיירים, אך לבד, ממש בהרגשת מחלקת עסקים.  



ברכת 'מזל טוב' במרומים > הרב ישראל ליברמן, שליח חב"ד בקאולון שבהונג-קונג, נסע בדרכו עם ילדיו לארה"ק, כאשר במהלך הטיסה, הוא התחבר לרשת האינטרנטית וקיבל הודעת 'מזל טוב' מיוחדת על הולדת בנו. "לידי ישבה מנכ"לית בחברת 'אל-על' שאיתה אני בקשר תמידי. כמובן שהם פתחו בקבוק יין ואיחלו לי עם כל הצוות בטיסה ברכת 'מזל טוב'...", הוא סיפר ל'אפעס פארבייסען".  



***
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.