מערכת COL | יום י"ב טבת ה׳תשע״ט 20.12.2018

"שבת אחים גם יחד" למשפחות אנ"ש והשלוחים באשקלון

מסיבת חנוכה מושקעת התקיימה למשפחות אנ"ש והשלוחים באשקלון. הילדים הצעירים השתתפו במוקדי יצירה, ונהנו לקפוץ בטרמפולינות. קבוצת הבנות הבוגרות השתתפו בסדנת אפיה מעניינת. הגרפולוג הנודע גלעד שמאע, הפעיל וריתק את תלמידי התמימים בחכמת כתב יד • לאחר ארוחת צהריים התקיים כנס צבאות ה' לכלל המשתתפים. השליח הראשי שיתף את אנ"ש והשלוחים ב"ימי הבראשית" של חב"ד אשקלון לפני למעלה מ40 שנה, ואת ההתפתחות האדירה של מוסדות החינוך ובתי חב"ד • לסיפור המלא

את יום הסגולה "זאת חנוכה", ניצלו בקהילת חב"ד אשקלון בראשות השליח הראשי ורב קהילה הרב מנחם ליברמן להתאסף למסיבת חנוכה מושקעת, בקמפוס החדש של תיכון חב"ד "אור חיה".

המארגנים, השליח הרב שרון אוחיון -מנהל מרכז החסד באשקלון, והשליח לשכונת הסיטי -הרב אברהם פינקוביץ , השקיעו זמן ומחשבה רבה על פעילויות המתאימות לשכבות גיל שונות.

הילדים הצעירים בקהילת חב"ד השתתפו במוקדי יצירה, ונהנו לקפוץ בטרמפולינות. קבוצת הבנות הבוגרות השתתפו בסדנת אפיה מעניינת. הגרפולוג הנודע גלעד שמאע , הפעיל וריתק את תלמידי התמימים בחכמת כתב יד.

לאחר ארוחת צהריים שנערכה סביב שולחנות ערוכים בכל טוב ובשפע, התקיים כנס צבאות ה' לכלל המשתתפים. השליח הראשי, שיתף את אנ"ש והשלוחים ב"ימי הבראשית" של חב"ד אשקלון לפני למעלה מ40 שנה, ואת ההתפתחות האדירה של מוסדות החינוך ובתי חב"ד, וזאת אודות לעבודה המשותפת של השלוחים והסיוע של אנ"ש אשקלון.

תחרות משפחות להשלמת משחק פאזל, הושיב הורים וילדים לעבודה מאומצת למשך שעה ארוכה. הגרלות וחלוקת פרסים חתמו את מסיבת החנוכה המושקעת והמגבשת.

כלל המשתתפים הודו למארגנים על היוזמה והביצוע של מסיבת חנוכה המעניקה לקהילה אווירה של משפחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.