מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשע״ט 18.12.2018

משלחת חב"ד ניחמה את משפחות החיילים שנרצחו בגבעת אסף

משלחת חב"ד בניחום אבלים אצל משפחות החיילים הי"ד שנפלו בפיגוע בגבעת אסף. אצל משפחתו של החייל יובל הי"ד מור-יוסף נערך ביקור של השליח הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, יחד עם שליחי חב"ד באשקלון הרב אריה פרוס, הרב מנחם מנדל גורליק והרב משה וילנקין • לכתבה המלאה
משלחת חב
משלחת חב"ד בניחום אבלים אצל משפחות החיילים הי"ד שנפלו בפיגוע בגבעת אסף. אצל משפחתו של החייל יובל הי"ד מור-יוסף נערך ביקור של השליח הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, יחד עם שליחי חב"ד באשקלון הרב אריה פרוס, הרב מנחם מנדל גורליק והרב משה וילנקין.

יובל הי"ד היה בוגר מוסדות חב"ד. הוא למד בגן חב"ד והמשיך לבית הספר היסודי חב"ד באשקלון, שם ספג חינוך יהודי חסידי שהקרין על אישיותו המיוחדת.

אימו סיפרה שבכל פעם שיובל היה צריך לכעוס על משהו, היה עוצר את עצמו ואומר לה "אתכפיא"! (מושג בחסידות שמשמעותה עבודה על המידות כדי לכופף את עצמך מפני מעשים לא טובים ולהגביר בכך את המידות הטובות).

בבית משפחתו של החייל יוסף הי"ד כהן, שמע הרב קוטנר מאביו החורג הרב אליהו שי' מירב, על התודה להשם שיוסי הי"ד שיתף את המשפחה בסעודת שבת האחרונה על כך שזכה להגן בגופו על עם ישראל וארץ ישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.