מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשע״ט 18.12.2018

"לאחד את משפחתי": החב"דניק שאומץ - מחפש את אחותו

את דניאל מזרחי מלוד, מכיר כל חסיד חב"ד המתגורר בעיר ובקהילה ב-30 שנה האחרונות. הוא בחור חמד ונעים הליכות, שמשותק בחלק גדול מגופו, ועל-כן מתנייד עם כיסא גלגלים חשמלי • כעת הוא מחפש את אחותו, שאומצה גם היא לפני שנים רבות אצל משפחה בירושלים • "לפני כמה שנים גיליתי שיש לי אחות קטנה שנמצאת במשפחת אימוץ, כנראה שינתה את שם המשפחה שלה ולא פתחה את תיק האימוץ שלה מעולם - ולכן אני לא מצליח להגיע אליה", כותב דניאל • לכתבה המלאה


מאת: כתב COL

***

את דניאל מזרחי מלוד, מכיר כל חסיד חב"ד המתגורר בעיר ובקהילה ב-30 שנה האחרונות. הוא בחור חמד ונעים הליכות, שמשותק בחלק גדול מגופו, ועל-כן מתנייד עם כיסא גלגלים חשמלי. 

דניאל בחור מוכשר, חברי הקהילה בוודאי זוכרים אותו יושב ב'כולל ערב' ושוקע בתלמודו. הוא גם כתב שירים, מופיע מול ציבור ברדיו ובאולמות - ומחזק באמונה בקב"ה, את כל מי שנקלע לידו.

דניאל אומץ לפני שנים רבות ע"י ר' בנימין מזרחי משכונת חב"ד בלוד, וכעת הוא מחפש את אחותו, שככל-הנראה גם היא אומצה. בהודעה שכתב, הוא מבקש את עזרת הקהל. וכך הוא כותב:  

היי, אני דניאל מזרחי,
במקור - דניאל אלפרקין.
שיניתי את השם שלי כי גדלתי במשפחת אומנה.
לפני כמה שנים גיליתי שיש לי אחות קטנה שנמצאת במשפחת אימוץ, כנראה בירושלים, ששמה ג'סיקה. היא אמורה להיות בת 25. כנראה שינתה את שם המשפחה שלה ולא פתחה את תיק האימוץ שלה מעולם ולכן אני לא מצליח להגיע אליה.

כבר תקופה ארוכה שאני מחפש אותה ואפילו פניתי לאשת התקשורת צופית גרנט, שלא יכלה לעזור לי כיוון שהתיק אימוץ עדיין סגור. יכול להיות שהיא בכלל לא יודעת שהיא מאומצת. וכאן אתם נכנסים לתמונה.

אשמח שתעזרו לי להגשים את החלום שלי למצוא אותה. תשתפו את הפוסט הזה כמה שיותר, שאולי יגיע למישהו שמכיר אותה או אפילו אליה - בתקווה לאחד את משפחתי.


***

דניאל השאיר כתובת מייל, לכל היודע פרטים, שיוכלו לעדכן אותו ישירות: 
[email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.