מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תשע״ט 17.12.2018

ישראלי נהרג בתאונה בארובה: שליח חב"ד טיפל בגופה

צעיר בן 26 נהרג אתמול (א') בתאונת דרכים באי ארובה - טריטוריה הולנדית ששוכנת על אי בים הקריבי • שליח חב"ד באי, הרב אהרון בלסברג, סיפר היום (ב') בשיחה ל-COL: "עדן היה אצלנו כמה פעמים בבית חב"ד, גם בשבתות ובחג חנוכה האחרון. הקהילה, שהספיקה להכירו - בצער רב. שולחים תנחומים למשפחה שבישראל" • לכתבה המלאה
ישראלי נהרג בתאונה בארובה: שליח חב
עדן ז"ל, באירוע חנוכה של חב"ד על חוף הים; COL

עדן שמעוני, בן 26 מהרצליה, נהרג אתמול (א') בתאונת דרכים באי ארובה, טריטוריה הולנדית ששוכנת על אי בים הקריבי, שם עבד במכירת מוצרי טיפוח, כך נמסר ממשרד החוץ.

את שליח חב"ד באי, הרב אהרון בלסברג, תפסנו בזמן בו עסוק בטיפול בשליחת הגופה של המנוח לארה"ק, וכך הוא סיפר היום (שני) בשיחה ל-COL: "לפני כמה שבועות עדן ז"ל הגיע לארובה הוא נפגע בתאונת דרכים ונפטר במקום. מיד יצרנו קשר עם המשפחה והחברים שפה, ועושים את מיטב יכולתנו במצב הקיים".

על הקשר עם המנוח, מספר הרב בלסברג: "עדן היה אצלנו כמה פעמים בבית חב"ד, גם בשבתות. הוא נתן אווירה והרגשה טובה לכולם. רומם את המצב רוח. גם בחנוכה היה אצלנו באירוע, ובהדלקות".

עוד מוסיף השליח המקומי: "הוא היה טיפוס חברותי ובזמן הקצר ששהה בארובה, הוא התחבר עם אנשי הקהילה - שהיא לא גדולה. ולכן הפטירה שלו היא קשה לכולנו, ואנו שולחים מפה את התנחומים לכל המשפחה שבארץ ישראל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.