מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשע״ט 13.12.2018

שלוחי חב"ד באשקלון ל-COL: 'יובל הי"ד היה תלמיד מיוחד'

היום (ה') בשעות הצהריים המוקדמות, נרצחו בפיגוע ירי אכזרי, 2 חיילי צה"ל, כאשר החייל יובל מור יוסף הי"ד מאשקלון, בוגר מוסדות חב"ד בעיר • בפנים: שלוחי חב"ד, הרב משה פלס, הרב מענדי וולף והרב משה וילנקין - המכירים את בני המשפחה - משתפים בשיחה ל-COL, על האישיות המיוחדת של יובל הי"ד • לכתבה המלאה > הטרור נמשך: 2 יהודים נרצחו בפיגוע ירי ב'בנימין'
שלוחי חב
צילומסך YNET


מאת: מנדי זילברשטרום, COL

היום (ה') בשעות הצהריים המוקדמות, נרצחו בפיגוע ירי אכזרי, 2 חיילי צה"ל, כאשר החייל יובל מור יוסף הי"ד מאשקלון, בוגר מוסדות חב"ד בעיר.

שלוחי חב"ד שהכירו את הנרצח, ובקשר רציף עם בני המשפחה, מספרים ל-COL על דמות מיוחדת, ומשפחה המקושרת לחב"ד בעיר.

"יובל הי"ד, הינו בוגר שלנו. הוא היה בחור שהיה צריך להיאבק הרבה כדי להצליח. גם כשעלה לתיכון, הוא היה ממשיך הגיע להתנדב בחלוקות מזון לנזקקים", מספר השליח הרב משה פלס, ומוסיף: "הוא הקדיש את העזרה שלו לזכות קרובי משפחתו שזקוקים לבריאות".

גם הרב מענדי וולף אמר ל-COL: "החייל שנרצח הי"ד, אכן למד בבית-הספר 'אור-מנחם' בעירנו, ואני זוכר שהוא היה תמיד מתפלל ולומד בחיות. בנוסף, הוא היה מתנדב קבוע לקרוא בתורה באחד מבתי-הכנסת באזור".

עוד מוסיף הרב וולף: "ההורים שלו, שניהם משתתפים באופן קבוע בפעילות של בית חב"ד. האב מאוד מקורב לחב"ד, וכותב לרבי הרבה פעמים לבקש ברכות. הוא מגיע להתוועדויות ומסיבות. אני מקווה שהקב"ה ינחם אותם בקרוב ממש".

הרב משה וילנקין, גם הוא משלוחי חב"ד בעיר, מוסיף לנו על הנאמר: "כולנו בהלם ובעצב גדול, על הירצחו של החייל יובל הי"ד, היום בצומת גבעת אסף. הוא למד ביסודי בבית-הספר חב"ד מכיתה א' ועד ו'. יובל היה תלמיד טוב, ואני זוכר שקיבלתי אותו, כשנכנס לכיתה א' ואני כיהנתי כמנהל באותן הימים".

"אני מנסה לשחזר את האירועים והמסיבות שהוא השתתף, ואיך שאביו היה אומר שהוא האור הגדול של המשפחה", מספר הרב וילנקין ומוסיף: "לא מזמן פגשתי את שוב את אביו והוא סיפר לי בגאווה שיובל ביחידה קרבית".

הרב וילנקין מסיים ואומר: "אנו מכירים היטב את המשפחה, וכמובן שמחר נשתתף בהלוויתו, ונסייע בכל מה שאפשר. אצלנו במוסדות חב"ד עברו מאות רבות של תלמידים, וזאת הפעם הראשונה שאנו נתקלים בכזאת טרגדיה. הערב שלוחי חב"ד מתכנסים להתוועדות ה' טבת, ומן הסתם יספרו בשבחו ולעילוי-נשמתו".  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.